Chablis Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Vi har kjøpt slikt bokbind i tekstil til skolebøkene. Men jeg lurer på om dere har noen tips til hvordan merke bøkene med fag og navn? Bokbindet de jo ikke gjennomsiktig og slike klistrelapper vil jeg tro bare faller av? Trenger ikke svar om at vi bør bruke papir som bokbind, nå har vi tekstil og har gått for det av forskjellige grunner.
Nerine_ Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Det er egne klisterlapper til tekstilbind😊 3
♥Missy♥ Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Ja, enig med @Nerine_ over. Har brukt tekstilapper og skrevet navn og fag på 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Bokbind i tekstil er jo det peneste. Jeg skulle gjerne hatt sånt da jeg var ung. Som @Nerine_ skriver er det egnede klistrelapper for tekstil. Anonymkode: 647e7...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Jeg brukte maskeringstape, og skrev på det. Funka bra, og bokbindet kunne brukes også året etter. Anonymkode: 1638a...77b 1
Chablis Skrevet 6. september 2018 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2018 Er det! Så flott, takk for svar! Får stikke innom bokhandel å spørre etter det! 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 32 minutter siden, Tipptoppi skrev: Er det! Så flott, takk for svar! Får stikke innom bokhandel å spørre etter det! Slike tekstil-lapper er kjempepraktisk! Bare å rive av igjen når skoleåret er over, så kan bokbindet brukes flere ganger 🙂 Anonymkode: 02338...3b9 1
Snabeltann Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 Jeg skrev på sportstape og klistret på veldig bra med gjenbruk, så du sparer miljøet tenker jeg disse kan brukes år etter år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå