AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Er det status? Penger? Trivsel? Noe annet? Hva jobber du med i dag? Anonymkode: f83cf...142
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Lokasjon - dvs det må være relativt fornuftig reisevei, pendling er utelukket. Relevant - ifht min utdannelse og erfaring og det faget jeg ønsker å drive med. Trivsel - trives jeg ikke i jobben går jeg under. Lønn - må være fornuftig og til å leve av. Ordnede arbeidsforhold - orker ikke useriøse arbeidsgivere altså! Anonymkode: 739be...050
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Jeg har funnet ut med årene at det er viktig for meg at jeg slipper å bruke flere timer av dagen min på å komme meg til og fra jobb. Akkurat nå har jeg en ganske dårlig betalt jobb (under 400 K), men det er så utrolig deilig å bruke knappe halvtimen på å reise frem og tilbake. Anonymkode: fc940...478
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Interessant, variert og jeg må kunne jobbe selvstendig. Ingen kundekontakt, liker å jobbe alene og fordype meg i teoretiske problemstillinger. Lønn må være ok Godt arbeidsmiljø Flexitid, må kunne ta ferie når jeg vil Ingen overtid. Anonymkode: b84c5...e5e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 1) Lønn til å leve av 2) Meningsfylt arbeid; rom for utvikling 3) Begrenset kundekontakt 4) Ordnede arbeidsforhold 5) At man er litt "fri" av type det er greit å kunne gå en halvtime før en dag eller at hvert minutt av arbeidsdagen ikke må dokumenteres Jobben jeg har oppfyller ikke 1, 2 og 3. Lønna er utrolig lav - jeg kan ikke betjene et lån på en leilighet til 1,5m. Liker ikke kunder. Noen dager er jeg bare så... lei. Anonymkode: ae462...691
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 1) Lønn jeg kan leve av. 2) Må ikke stå opp tidlig på morgenen. 3) Har kontroll over egen arbeidstid (er vel egentlig knyttet til 2). Har heldigvis funnet en slik jobb. Anonymkode: 25ee0...b8d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1) Lønn jeg kan leve av. 2) Må ikke stå opp tidlig på morgenen. 3) Har kontroll over egen arbeidstid (er vel egentlig knyttet til 2). Har heldigvis funnet en slik jobb. Anonymkode: 25ee0...b8d Anonymkode: f83cf...142
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f83cf...142 Her skulle det stå: hva jobber du med ? Anonymkode: f83cf...142
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 trivsel og at det er en lønn jeg kan leve på. Anonymkode: 81790...2ce
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 Jeg har de siste tre gangene takket js til jobb fordi jeg ble tilbudt jobb. Var ikke i en posisjon til å si nei. To fantastiske arbeidsplasser. En ikke. Alltid pendlet. Den siste er pyton. Anonymkode: 17b96...efc
heipådegsann Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 Nå studerer jeg enda. Men hovedkriteriene mine var trivsel og lønn. Lønn er kanskje litt ekstra viktig for meg da jeg blir den økonomiske forsørgeren for familien vår Ellers har også reisetid til og fra jobb mye å si. Også hadde det vært fint med max 40 timer arbeid i uken. Det siste bomma jeg desverre skikkelig på den gangen jeg valgte studieretning. Angrer.
SunnivaOslo Skrevet 7. september 2018 #12 Skrevet 7. september 2018 Godt arbeidsmiljø (ikke mye baksnakking/syting/unnasluntrerne) Grei reisevei( kan komme meg fort til og fra) God ledelse og spesielt nærmeste leder (blir demotivert av dårlige ledere og får mindre arbeidslyst) Grei lønn( trenger egentlig ikke å få utbetalt 45.000kr,men skal ikke leve som en kirkerotte heller) Fleksibilitet og selvstendighet.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #13 Skrevet 7. september 2018 Generell trivsel (både arbeidsoppgavene og kollegaene/sjef), samt kort vei til og fra. Liker heller ikke å ha en jobb med stort ansvar, da jeg er en person som bekymrer meg altfor mye, men for meg henger det sammen med den generelle trivselen. Har fortsatt ikke klart å finne en jobb som oppfyller trivselskravet mitt, men får håpe jeg finner noe snart. Anonymkode: fc7b6...1c8
Knirke Skrevet 7. september 2018 #14 Skrevet 7. september 2018 - Lønn/status (den ene kan kompensere for mangel på den andre) - At jeg får brukt utdannelsen og hjernen, ikke bare utføre rutineoppgaver. - God mat - Liten eller ingen kundekontakt - Ok turnus - Sosialt miljø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå