Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har vært i forskjellige barnebutikker og ser ofte sengehimmel hengende over sprinkelsenger. Ser veldig fin ut. Men lurer på hvordan det er i praktisk? Har barnet ditt hatt sengehimmel? Hva slags fordeler og ulemper har den? Anbefaler du det til andre?

Anonymkode: 1f254...be1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte det fordi det så fint ut, men jeg fikk sånn angst for krybbedød etter hvert at jeg fjernet alt som var unødvendig fra sengen 🙈 Både sengehimmelen og den stoffkanten man kan tre rundt sengen for å gjøre det lunt. Ser så koselig ut på Instagram med disse sengene som er så lune og koselige, men jeg tør ikke 🙈

Anonymkode: 1436e...264

• Liker 2
Gjest Annypanny
Skrevet

Ser fint ut, men jeg endte opp med å ta det bort av samme grunn som over, altfor redd krybbedød 🙈 Vet ikke hvor farlig det er akkurat, finnes vel verre ting, men sånn er det å være hysterisk førstegangsmamma 😆 Dessuten slo det meg at det er jo bare jeg og mannen som er på soverommet, og hvor «pen» er det vits i å gjøre den babysengen da? 😊 Så jeg hang det heller opp over vuggen på stua. Fint å se på, og jeg var våken og kunne passe på når babyen sov 😊

Skrevet

Jeg valgte å ikke ha sengehimmel. Om det - mot formodning og bank i bordet - skulle begynne å brenne og sengehimmelen falt brennende ned i senga ville det gitt ekstreme og i verste fall dødelige skader. (Google Faith Tom, adoptivdatteren til Susan Tom.) Søtt å se på, men hvor mye ser man på den?

Hadde jeg hatt vugge i stua, kunne jeg kanskje vurdert en sengehimmel over den.

Anonymkode: c2115...032

Skrevet

Mamma insisterte på dette til sønnen min, så han hadde den et par uker over sprinkelsenga før den kom ned igjen. Syntes den bare var i veien og samlet støv. Denne gangen var mamma også på med at lillesøster måtte da ha dette, men har sagt pent nei 😛 Begge mine har sovet fint i sprinkelseng uten noe rundt seg. 

Anonymkode: cf3b3...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...