AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Hvorfor er folk så discusting når de bruker OFFENTLIGE dass? Papir rundt søppelbøtte, dritt i dass (dokost står jo der), dritt rundt dassen har jeg også opplevd. Hater å gå på do andre plasser enn hjemme!🤢 Anonymkode: 79967...45f
Million Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Man kan lure, ja, hva det feiler folk som klarer å drite UTENFOR doen på offentlige toaletter. De har det jo ikke sånn hjemme, sannsynligvis, så hvorfor driter de overalt på steder som andre skal bruke? Er det bare for å jævles med folk, godte seg over at "nå blir det ubehagelig for nestemann å komme inn her, haha"? På damedoer er det også rett som det er blodspor på toalettringen. Kvinnfolk som har mensen og drar borti når de setter seg eller reiser seg opp. De kunne bare ha tørket det vekk med litt dopapir, da... men neida, de lar det være. Jeg hater å gå på do ute på offentlige doer, men noen ganger så må man bare, så da er det bare å bite tenna sammen og prøve å finne en do som ser minst mulig bedriten ut.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Dårlig tid sikkert. Ellers enig med deg. Hater det og vil unngå det til enhver anledning. Anonymkode: faee5...f39
Gjest Autumnia Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig tid sikkert. Ellers enig med deg. Hater det og vil unngå det til enhver anledning. Anonymkode: faee5...f39 Men jeg har ofte dårlig tid hjemme også før jeg må løpe ut døra, driter da ikke utenfor kanten av den grunn
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Kanskje noen rett og slett gir blanke pokker, det er jo tross alt ikke deres eget toalett... Anonymkode: 385c4...76b
Gjest Solsmil Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen rett og slett gir blanke pokker, det er jo tross alt ikke deres eget toalett... Anonymkode: 385c4...76b Tror nok helst det er dette, desverre
Gjest PaN Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Jeg tømmer alltid blæren før jeg drar ut fordi jeg vil unngå dette, sist gang jeg var på offentlig do var lukten så grusom og det var tegninger av kjønnsorgan, nazi tegn og mobil numre. Nei takk sier jeg og ære være dere som faktisk klarer å bruke disse..😝
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 Hvor er disse toalettene? De jeg bruker er som oftest veldig rene. Det eneste er McDonalds toaletter i sentrum av en by, som var ganske enkle før i tiden. Men kino, kjøpesenter, restauranter... de pleier å være rene. Anonymkode: 73640...efe
Måbarefåsiat... Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 Jeg elsker når det ligger kjønnshår på ringen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er disse toalettene? De jeg bruker er som oftest veldig rene. Det eneste er McDonalds toaletter i sentrum av en by, som var ganske enkle før i tiden. Men kino, kjøpesenter, restauranter... de pleier å være rene. Anonymkode: 73640...efe Min erfaring så er det sånn generelt mange plasser! Gikk på dass på en ferge istad med dritt i dassen fy f¶en Anonymkode: 79967...45f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 Beklager å sindet, men har jobbet på en av de store togstasjonene i Oslo. Dette skyldes ofte vårt folk fra sør Europa. De bryr seg ikke. Der de har teltleire driter de over alt og tråkker i det selv uten system. Så har man også noen norske med løs mage. Jeg kan ikke begripe hvorfor de ikke vil vaske om de har sprutet ned hele doen. De kan ofte risikere at det er kø utenfor. Det er vel ikke flaut å vaske etter seg Anonymkode: 2b7bd...f59
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #12 Skrevet 30. september 2018 Uff, ja. Kjørte i går en lang strekning i Sør-Norge. Stoppet på en rasteplass for å gå på do. Men der var det så grisete og luktet så fælt at jeg ikke orket å gå inn. Heldigvis var det lite trafikk og ingen andre på rasteplassen så jeg tok med meg noen papirservietter og gikk meg en tur i skogen og fikk satt meg på huk bak en sten og gjort det som måtte gjøres. Anonymkode: 13e9b...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå