Gå til innhold

Skal jeg takke ja til denne jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 

Hsr fått tilbud om å jobbe i maskineriet. Jobben går ut på å telefonsalg, selge salg til bedriftskunder. Lønna er på 120kr i timen og god provisjonsordning. Tanker? 

Har friår fra skolen, så tenker noe vedsiden av.

Anonymkode: 14579...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du burde gjøre det, hvis du likevel har tatt friår og ikke har stort annet å gjøre. 120kr i timen er ikke all verdens, men det er mye bedre enn ingenting! Go for it😊

Anonymkode: 75b22...32e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns du burde gjøre det, hvis du likevel har tatt friår og ikke har stort annet å gjøre. 120kr i timen er ikke all verdens, men det er mye bedre enn ingenting! Go for it😊

Men det er det med salg til bedriftskunder. Hørtes sjukt avansert og kjedelig ut?

Skrevet

Hva skal du selge?

Anonymkode: fbd06...112

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er det med salg til bedriftskunder. Hørtes sjukt avansert og kjedelig ut?

Kan være kjedelig, men du vet ikke før du prøver. Du har rett på god opplæring slik at du kan jobben tilstrekkelig. Det er nok verdt å prøve! Du får nok ca. 3 dager med opplæring, der du kan se om det er noe for deg og arbeidsgiver kan e om du duger. Du blir nok ikke ansatt om det er for avansert for deg, hvis du skjønner.😊

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du selge?

Anonymkode: fbd06...112

Telenor, Canal Digital, Hafslund.

Skrevet

Jeg skrev i den andre tråden du startet. 

Synes bedrift-salg høres veldig spennende ut:) Det blir nok supert om du har konkurranseinstinkt!

Anonymkode: a14e6...287

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev i den andre tråden du startet. 

Synes bedrift-salg høres veldig spennende ut:) Det blir nok supert om du har konkurranseinstinkt!

Problemet er at jeg må ta buss dit hver ukedag, som tar 1time sånn ca. Så må opp klokka 07, jobb starter 08.45, slutter 16, så er hjemme klokka 18.30 sånn ca.

Skrevet

Jeg har jobbet med salg for Canal digital og Telenor. Det er snart 10 år siden og jeg hadde samme timelønn den gangen..

Men uansett, det var gøy i starten når jeg var motivert. Tjente 40 000 i mnd i ca. 4 måneder. Så dabbet interessen min, og lønna med. Så hvis du er en person som fort blir rastløs vil jeg ikke anbefale det. 

Det er heldigvis anerkjente navn du skal selge for, men Telenor har blant de på 40+ et noe dårlig rykte. Det var bedre å jobbe på bedrift enn privat da, det skal sies. Du må jobbe mer for salgene, ringe tilbake flere ganger som regel, men tjener mer når du først får et salg.

Hvis du ikke trives så sier du opp. Det er ingen fremtidige arbeidsgivere som ikke har forståelse for at du ikke ble lenge i en jobb som telefonselger. 

Anonymkode: e6263...766

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet med salg for Canal digital og Telenor. Det er snart 10 år siden og jeg hadde samme timelønn den gangen..

Men uansett, det var gøy i starten når jeg var motivert. Tjente 40 000 i mnd i ca. 4 måneder. Så dabbet interessen min, og lønna med. Så hvis du er en person som fort blir rastløs vil jeg ikke anbefale det. 

Det er heldigvis anerkjente navn du skal selge for, men Telenor har blant de på 40+ et noe dårlig rykte. Det var bedre å jobbe på bedrift enn privat da, det skal sies. Du må jobbe mer for salgene, ringe tilbake flere ganger som regel, men tjener mer når du først får et salg.

Hvis du ikke trives så sier du opp. Det er ingen fremtidige arbeidsgivere som ikke har forståelse for at du ikke ble lenge i en jobb som telefonselger. 

Anonymkode: e6263...766

Men hva er meningen med en slik jobb? Må du ringe helt ukjente kundef for å overbevise dem å kjøpe Telenor abonnement osv?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet er at jeg må ta buss dit hver ukedag, som tar 1time sånn ca. Så må opp klokka 07, jobb starter 08.45, slutter 16, så er hjemme klokka 18.30 sånn ca.

Da må du jo tenke over saken da. Om dette vil være bedre enn å ikke ha jobb. Jeg hadde også 1t reisetid der jeg jobbet. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du jo tenke over saken da. Om dette vil være bedre enn å ikke ha jobb. Jeg hadde også 1t reisetid der jeg jobbet. 

Ja, men for 120kr i timen?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men for 120kr i timen?

Det er bedre enn ingen ting, når jeg gikk på ungdomsskolen måtte jeg gå til bussen 07.15. Du kan jo søke på andre jobber samtidig

Skrevet

Flere tanker?

Skrevet

Du vil reise nesten 1 og en halv time for 120kr timelønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...