AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Hei. jeg har i to-tre uker nå spist sunnere og trent mer. Grunnen til dette er at jeg vil inn i ambulansen. Jeg er overvektig og har følt at det har gått bra hittil. men så kom det j*vla søtsuget. jeg har lyst til å ligge i sengen, spise ostekuler og en sjokoladeplate, mens jeg ser på en tv serie. Jeg blir gal. Har dere noen tips til mat som ikke gjør at en bli ``feitere`` samtidig at det smaker godt? Anonymkode: b1528...a69
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Knekkebrød Anonymkode: 98fd0...b27
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 Ting jeg spiser når jeg er fysen på noe godt. Frosne druer Smoothie Nicecream Rista kikerter Grønnsaker med hummus og vegansk ostedip Anonymkode: 0d995...448
Muskath Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Kjøp frukt, clementiner, druer, epler, plommer, bananer, blåbær, jordbær...osv. Kutt opp i biter, fordel i små bokser eller poser og legg i fryseren. Veldig godt å ta når søtsuget kommer. (Ikke så mye bananer da, det er jo litt kalorier)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå