AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Del Skrevet 6. september 2018 Da jeg vokste opp var jeg i flere sølvbryllup, men i de senere årene har jeg inntrykk av at det er mindre vanlig å ha en stor feiring av denne merkedagen. Hva er deres inntrykk? Anonymkode: e0bb7...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 6. september 2018 #2 Del Skrevet 6. september 2018 Hmmm, lurer på om det er færre som holder ut sammen i 25 år. Men for de som har det godt sammen så lenge er det vel vanlig og feire. Jeg var på stor fest i samme anledning for et par år siden... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6. september 2018 #3 Del Skrevet 6. september 2018 Tror det er ganske vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Del Skrevet 6. september 2018 Takk for svar til dere begge. Foreldrene (les:mødrene) våre vil at vi skal invitere til feiring, men jeg er så usikker. Anonymkode: e0bb7...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Del Skrevet 7. september 2018 det er ganske vanlig, men det er jo helt frivillig. Godt påskudd for en fest.Anonymkode: 3386c...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterhei Skrevet 7. september 2018 #6 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Det ville jeg ha feiret! Enten det gjaldt mitt eget eller noen andres ekteskap Men er jo opp til dere selv hvordan dere foretrekker å feire, med bare dere to en romantisk ferie, eller invitere til rolig familiesamling hjemme, eller ha en stor markering i lokale Gratulerer så mye, 25 år sammen er STORT 💜💜💜💜💜 Lenge leve kjærligheten! Endret 7. september 2018 av blomsterhei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Del Skrevet 7. september 2018 Jeg tror det er vanlig ut fra egen erfaring med familie og venner, fin måte å markere kjærligheten ❤️ Har tom venner som lagde vennefest i forbindelse med 20 års bryllupsdag, rett og slett for å feire at de har hatt 20 flotte år ❤️ Om man feirer med nær familie hjemme eller ute, lager stor fest/selskap er selvsagt opp til en selv 😊 Anonymkode: 00f0c...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #8 Del Skrevet 7. september 2018 Jeg tror det er vanlig å feire, men det er kanskje ikke så mange som har store selskap lenger. Og husk at det ikke er så mange som holder sammen i 25 år heller... Jeg ville helt klart feiret. Foreldrene mine inviterte til et lite selskap (15-20 personer) og det var veldig koselig Anonymkode: b8b06...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #9 Del Skrevet 7. september 2018 Takk for svar alle sammen. Det virker som om en større feiring fremdeles er vanlig, og da forstår jeg bedre forventningene til familien. Begge mødrene våre har sagt at de håper på hele bryllupsopplevelsen, med hvit kjole og mørk dress, fornyelse av ekteskapsløftene i kirken, og med påfølgende fest. Jeg synes 25 år som gift er verd å feire, og jeg hadde begynt å tenke på en liten privat feiring med nærmeste familie, men vi har fått beskjed om at hvis vi gjør det slik en gang til vil storfamilien bli skuffet. Vi giftet oss borgerlig, hadde ikke bryllupsfest, og ingen av foreldrene våre var der da vi giftet oss. Familien føler sikkert at de gikk glipp av noe når det skjedde på denne måten, og har litt ekstra forventninger til sølvbryllupet på grunn av det. Vi får gå i tenkeboksen, og prøve finne et kompromiss mellom det de ønsker seg, og det vi ser for oss. Anonymkode: e0bb7...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 7. september 2018 #10 Del Skrevet 7. september 2018 Jeg tror man ikke hører om det så ofte lengre fordi flere skiller seg. Å være godt gift i 25 år er kjempeflott, da har man vært både heldige og flinke, absolutt en god grunn for å invitere til fest ❤️ NB, jeg var faktisk i sølvbryllupsfest for bare tre mnd siden (og shitt så mange fine gaver de fikk 😍). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå