AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Sliter med svette under brystene, og leste et råd om at man kunne bruke talkum/baby pudder. Gikk til innkjøp av Natusan sitt baby pudder, men synes at det lukter helt for j.....! Synes det lukter skikkelig ''bestemor'' og jeg blir skikkelig uvel av lukten 🤢🤢 Er det noen som kan anbefale noe tilsvarende, som lukter godt evnt ingenting? Anonymkode: 412d2...511
Kontormus Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Syns Natusan sitt lukter godt! Men har kjøpt talkum på apoteket som lukter ingenting 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 1 minutt siden, Kontormus skrev: Syns Natusan sitt lukter godt! Men har kjøpt talkum på apoteket som lukter ingenting Takk for tips! Da får jeg sjekke på et apotek Trodde det luktet mindre og ''mildere'' mtp at det er til baby, og at det luktet litt mere ''baby'' på en måte, men den gang ei. Jeg takler i allefall IKKE den lukta 😖 Anonymkode: 412d2...511
Elán Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Lurer på om kanskje potetmel går an? Usikker på lukten da. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Jeg bruker Natusan sin, lukta går bort fort. Men du får kjøpt en uten parfyme på apoteket. Man får også kjøpt en som virkelig lukter "fin dame" på spar kjøpt. Trodde jeg skulle falle om når jeg luktet på den. Anonymkode: 262a9...b0e 1
Djungelvrål Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 Fenjal har pudder som lukter godt. Veldig friskt. Vet ikke om du får kjøpt det i Norge. https://originaltoiletries.com/en/product/fenjal-classic-talcum-powder/ 1
LittDiva Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 17 minutter siden, Elán skrev: Lurer på om kanskje potetmel går an? Usikker på lukten da. Potetmel gjør samme nytten. Kusinen brukte det på rumpene til sine små og helsesøster sa det var det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 Takk for alle svar og tips Anonymkode: 412d2...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå