AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Hva synes dere om menn som starter en samtale og skriver bare veldig care? Bruker ingen emojies, ingen spørsmåltegn når de spør om noe. Synes sånt blir helt håpløst og føler bare for å slutte å prate med dem. Vanligvis er det også disse guttene som ser kjekkest ut men allikevel, blir for kjedelig når man ikke vet hvordan man skal tolke en melding f.eks. Og jeg har null problem med å bare åpne en melding de har sendt og ikke svare dem. Gidder ikke kaste bort tiden. Her tar jeg med samtale jeg hadde for litt siden.. 21 juli han: hey meg: Hei han: skjer gadd ikke svare han, tenkte «enda en sånn care kjedelig fyr» 28 juli han: hey meg: Hei 31 juli han: skjer meg: På tur, der da?:) alt jeg får tilbake den 4 august er dette som svar «kos».. Altså er det rart man ikke orker? Og skjønner ikke disse gutta selv hvor kjedelig samtaler som dette blir...? Vi er begge 20 år.. hvis det har noe å si Anonymkode: 6fc0f...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Ts her forventer ikke emojies i hver melding, men tror dere skjønner greia, altså :) Anonymkode: 6fc0f...c4b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Er selv 20 og kjenner igjen frustrasjonen. Skjønner virkelig ikke poenget med å starte en samtale uten mål og mening. Antageligvis troll, bare ignorer det/slett matchen. Anonymkode: 6f64c...2f3 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er selv 20 og kjenner igjen frustrasjonen. Skjønner virkelig ikke poenget med å starte en samtale uten mål og mening. Antageligvis troll, bare ignorer det/slett matchen. Anonymkode: 6f64c...2f3 Haha godt jeg ikke alene om synes det😇 Ts Anonymkode: 6fc0f...c4b
Gjest Minesveiper Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Du bidrar ikke akkurat så mye i disse samtalene selv da ts. Gjør du det ellers?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 4 minutter siden, Minesveiper skrev: Du bidrar ikke akkurat så mye i disse samtalene selv da ts. Gjør du det ellers? Tror nok det bare et snakk om et mindretall av personer som starter en samtale uten å fortsette. Siden du skal dra inn hvordan ts oppfører seg «ellers», så er det nok heller de gutta som har et problem dersom de er sånn «ellers». Vil si det er svært uvanlig at en person går bort til et fremmed menneske, sier «hei», får et «hei» tilbake og forventer at den andre skal føre samtalen. Det er så unødvendig å ta kontakt, dersom man ikke har noe som helst å komme med i det hele tatt, annet enn et sjenert «skjer». Anonymkode: 6f64c...2f3 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Om fyren bare skriver "hei" uten en stor H tilogmed hadde jeg ikke giddet å svart. Bruk tiden på dem som i det minste prøver Anonymkode: 273d7...844 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 19 minutter siden, Minesveiper skrev: Du bidrar ikke akkurat så mye i disse samtalene selv da ts. Gjør du det ellers? Forventer du at jeg som ikke starter samtalen at det er mitt ansvar å holde den igang? Gutter som skriver sånt får samme mynt tilbake fra meg😊 Hadde han vært mer outgoing og interessant person å prate med, vell da er jeg det samme. Folk mangler totalt selvinnsikt... Sukk Og i tillegg spør jeg han hva han gjorde men han svarte ikke tilbake, jeg var den eneste som prøvde få en meningsfull samtale og sendte et smilefjes. Nei vett du hva, gutter som holder på sånt trenger ikke forvente noe annet fra meg Anonymkode: 6fc0f...c4b 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok det bare et snakk om et mindretall av personer som starter en samtale uten å fortsette. Siden du skal dra inn hvordan ts oppfører seg «ellers», så er det nok heller de gutta som har et problem dersom de er sånn «ellers». Vil si det er svært uvanlig at en person går bort til et fremmed menneske, sier «hei», får et «hei» tilbake og forventer at den andre skal føre samtalen. Det er så unødvendig å ta kontakt, dersom man ikke har noe som helst å komme med i det hele tatt, annet enn et sjenert «skjer». Anonymkode: 6f64c...2f3 Words🙌🏼🙌🏼 TS 😊 Anonymkode: 6fc0f...c4b
Gjest Minesveiper Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tror nok det bare et snakk om et mindretall av personer som starter en samtale uten å fortsette. Siden du skal dra inn hvordan ts oppfører seg «ellers», så er det nok heller de gutta som har et problem dersom de er sånn «ellers». Vil si det er svært uvanlig at en person går bort til et fremmed menneske, sier «hei», får et «hei» tilbake og forventer at den andre skal føre samtalen. Det er så unødvendig å ta kontakt, dersom man ikke har noe som helst å komme med i det hele tatt, annet enn et sjenert «skjer». Anonymkode: 6f64c...2f3 Jeg lurte på om ts bidro i samtalene hun ellers har på tinder. Ts snakker her om attraktive (kjekke) menn som da ikke bidrar særlig i den initielle samtalen. Ts blir frustrert av dette og bidrar derfor tilsynelatende lite selv. Jeg har kjekke kompiser som gjør det ts sier, og flere av dem vet bare ikke hva de skal skrive. De har ikke stort mer å komme med enn et "sjenert" skjer som du sier. Samtidig er de frustrert over at de selv må være så frempå, mens kvinnene de snakker med bare kan være passive og forvente å få. Altså, hvis man har sjansen på en attraktiv fyr, og ikke tar den fordi han er klønete i den initielle fasen, så mener jeg at man skyter seg selv i foten.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 2 minutter siden, Minesveiper skrev: Jeg lurte på om ts bidro i samtalene hun ellers har på tinder. Ts snakker her om attraktive (kjekke) menn som da ikke bidrar særlig i den initielle samtalen. Ts blir frustrert av dette og bidrar derfor tilsynelatende lite selv. Jeg har kjekke kompiser som gjør det ts sier, og flere av dem vet bare ikke hva de skal skrive. De har ikke stort mer å komme med enn et "sjenert" skjer som du sier. Samtidig er de frustrert over at de selv må være så frempå, mens kvinnene de snakker med bare kan være passive og forvente å få. Altså, hvis man har sjansen på en attraktiv fyr, og ikke tar den fordi han er klønete i den initielle fasen, så mener jeg at man skyter seg selv i foten. Når man kontakt med folk er det heilt feil å legge alt ansvaret ovenpå den andre og mene at hun skal føre samtalen. Hvor i all verden er du oppvokst som mener noe så idioti som dette? Klart jeg slutter å svare gutter som bare skriver kjedelige meldinger, orker ikke bruke tid på unødvendige samtaler som ikke fører til noe eller som ingen av partene får noe ut av i det heletatt.... Om dem ikke klarer å være som folk å ha en ordentlig samtale, nei da får dem jaggu la være å sende melding og ikke hvertfall forvente at vi skal føre den videre på et vis Anonymkode: 6fc0f...c4b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #12 Skrevet 6. september 2018 Og ja jeg bidrar helt klart i samtalen, kommer helt an på gutten det. Men sånne som han her gir jeg blanke F i. Sorry not sorry Anonymkode: 6fc0f...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #13 Skrevet 6. september 2018 "skriver bare veldig care" "en sånn care kjedelig fyr" Hva betyr dette? Skjønner sånn omtrent hva du mener ut fra sammenhengen, men "care" på engelsk betyr "omsorg" eller "bry seg", så det ordet passer jo ikke i det hele tatt? Anonymkode: 62427...25f 7
Gjest Minesveiper Skrevet 6. september 2018 #14 Skrevet 6. september 2018 (endret) 50 minutter siden, AnonymBruker said: Forventer du at jeg som ikke starter samtalen at det er mitt ansvar å holde den igang? Gutter som skriver sånt får samme mynt tilbake fra meg😊 Hadde han vært mer outgoing og interessant person å prate med, vell da er jeg det samme. Folk mangler totalt selvinnsikt... Sukk Og i tillegg spør jeg han hva han gjorde men han svarte ikke tilbake, jeg var den eneste som prøvde få en meningsfull samtale og sendte et smilefjes. Nei vett du hva, gutter som holder på sånt trenger ikke forvente noe annet fra meg Anonymkode: 6fc0f...c4b Greien er at du henger deg veldig opp i at de bidrar lite, men skriver ingenting om tankene dine rundt hvorfor de bidrar lite. Jeg skrev i innlegget over at jeg har flere kjekke kompiser som bidrar lite fordi de ikke vet hva de skal skrive. Du ville avskrevet dem som lite interessante personer å snakke med, at de mangler selvinnsikt osv. Damene som får dem, er de som gjør dem litt varm i trøyen først. Det gjør disse mennene som ikke vet hva de skal skrive mer komfortable, de tørr å slippe løs, og denne outgoinge og interessante personen du ønsker å se fra første sekund kommer da fram. Dette får ikke du oppleve fordi du kutter dem ut. Selvfølgelig, noen menn er bare late, og de er ikke verdt bryet, men du vet ikke hvilke av mennene som bare er late, og hvilke som bare sliter med den initielle fasen. Endret 6. september 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #15 Skrevet 6. september 2018 1 minutt siden, Minesveiper skrev: Greien er at du henger deg veldig opp i at de bidrar lite, men skriver ingenting om tankene dine rundt hvorfor de bidrar lite. Jeg skriver i innlegget over at jeg har flere kjekke kompiser som bidrar lite fordi de ikke vet hva de skal skrive. Du ville avskrevet dem som lite interessante personer å snakke med, at de mangler selvinnsikt osv. Damene som får dem, er de som gjør dem litt varm i trøyen først. Det gjør disse mennene som ikke vet hva de skal skrive mer komfortable, de tørr å slippe løs, og denne outgoinge og interessante personen du ønkser å se fra første sekund kommer da fram. Dette får ikke du oppleve fordi du kutter dem av. Selvfølgelig, noen menn er bare late, og de er ikke verdt bryet, men du vet ikke hvilke av mennene som bare er late, og hvilke som bare sliter med den initielle fasen. Jeg prøvde i det minste men han her jeg snakker om. Men så får jeg bare et kort svar tilbake 4-5 dager senere, og da gidder jeg ikke. Hvis de vil få seg dame får dem gjøre noe og ikke forlange at kvinnen de kontakter skal jobbe for samtalen. Usikre menn er veldig usexy i mine øyne. Liker dem som er selvsikre og ikke er redd for å føre en god samtale Anonymkode: 6fc0f...c4b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #16 Skrevet 6. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: "skriver bare veldig care" "en sånn care kjedelig fyr" Hva betyr dette? Skjønner sånn omtrent hva du mener ut fra sammenhengen, men "care" på engelsk betyr "omsorg" eller "bry seg", så det ordet passer jo ikke i det hele tatt? Anonymkode: 62427...25f Helt enig. Så teit at "care" har blitt til ikke bryr seg. Snålt. Jeg er for gammel for sånt språk. Anonymkode: 3891b...cd0 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #17 Skrevet 6. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: "skriver bare veldig care" "en sånn care kjedelig fyr" Hva betyr dette? Skjønner sånn omtrent hva du mener ut fra sammenhengen, men "care" på engelsk betyr "omsorg" eller "bry seg", så det ordet passer jo ikke i det hele tatt? Anonymkode: 62427...25f Du kan legge til et "don't" foran care, så får du i prinsippet meningen. Alt som formidles i denne "care-mentaliteten" kan regnes som et skuldertrekk av kjedelig likegyldighet. I slekt med whatever, men ikke like defensivt. Bare likegyldig. Anonymkode: 343c7...289 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #18 Skrevet 6. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: "skriver bare veldig care" "en sånn care kjedelig fyr" Hva betyr dette? Skjønner sånn omtrent hva du mener ut fra sammenhengen, men "care" på engelsk betyr "omsorg" eller "bry seg", så det ordet passer jo ikke i det hele tatt? Anonymkode: 62427...25f Google it «å være care» :)! Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men antar du er i litt eldre generasjonen. Care er et slang ord alle på min alder bruker iallefall Anonymkode: 6fc0f...c4b
Gjest Minesveiper Skrevet 6. september 2018 #19 Skrevet 6. september 2018 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker said: Når man kontakt med folk er det heilt feil å legge alt ansvaret ovenpå den andre og mene at hun skal føre samtalen. Hvor i all verden er du oppvokst som mener noe så idioti som dette? Klart jeg slutter å svare gutter som bare skriver kjedelige meldinger, orker ikke bruke tid på unødvendige samtaler som ikke fører til noe eller som ingen av partene får noe ut av i det heletatt.... Om dem ikke klarer å være som folk å ha en ordentlig samtale, nei da får dem jaggu la være å sende melding og ikke hvertfall forvente at vi skal føre den videre på et vis Anonymkode: 6fc0f...c4b Jeg har ikke skrevet noe om at jeg mener at ansvaret om å føre samtalen går over på den andre. Du og ts er frustrerte over attraktive menn som tar initiativ med å skrive første melding, og som ikke følger skikkelig opp. Jeg sier til dere at man veldig forenklet kan dele disse mennene inn i to grupper. Man har de mennene som er late, og som bare kaster ut "billig agn" i håp om å få god respons. Disse mener jeg man bare kan kutte ut. Så har man de mennene som skriver korte meldinger, men som gjør det fordi de bare ikke vet hva de skal skrive. De er "sosial klønete" i den initielle fasen som jeg skriver, men jeg mener de kan ha potensiale selv om de er sjenerte i starten. Hvis du og ts leser innleggene til dine peers her inne, vil de skrive ting som: "Det er kvinnens jobb å filtrere ut useriøse menn" osv. Jeg mener at både du og ts ikke optimaliserer filtreringen deres fordi dere nå potensielt filtrer ut attraktive (kjekke) menn som bare er litt sosialt klønete i den initielle fasen. Dere er mest opphengt og frustrert over at de skriver kort, men gjør ikke opp noen tanker om hvorfor de gjør det. Begge dere kunne ha tjent på å sette dere litt inn i mannlig psykologi, men akkurat nå er dere mest opptatt at ting ikke skjer slik dere ønsker at det skal skje. Man får ikke alltid ting slik som man vil, og da gjør man små tilpasninger for å få det endelige resultatet man ønsker likevel. 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg prøvde i det minste men han her jeg snakker om. Men så får jeg bare et kort svar tilbake 4-5 dager senere, og da gidder jeg ikke. Hvis de vil få seg dame får dem gjøre noe og ikke forlange at kvinnen de kontakter skal jobbe for samtalen. Usikre menn er veldig usexy i mine øyne. Liker dem som er selvsikre og ikke er redd for å føre en god samtale Anonymkode: 6fc0f...c4b Her forstår jeg godt at du kutter han ut. Han investerer for lite rett og slett. Du kan godt skrive at: "Hvis de vil få seg dame får dem gjøre noe og ikke forlange at kvinnen de kontakter skal jobbe for samtalen", men en ting du må forstå når det gjelder de som har vært veldig heldig med utseende er at de ofte ikke trenger å tilpasse seg særlig når det kommer til å møte preferansene til det motsatte kjønn. En attraktiv mann har flere beilere slik at det gjør egentlig ikke så mye for ham om du avviser han. Det vil før eller senere dukke opp en kvinne som tilpasser seg hans ønsker (fordi han er attraktiv og har mange tilbud), sånn at denne tankegangen hvor man på en måte sitter hardt mot hardt er ikke alltid optimal dersom du ønsker å få de attraktive mennene. Endret 6. september 2018 av Minesveiper
HalldirV2 Skrevet 6. september 2018 #20 Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om menn som starter en samtale og skriver bare veldig care? Bruker ingen emojies, ingen spørsmåltegn når de spør om noe. Synes sånt blir helt håpløst og føler bare for å slutte å prate med dem. Vanligvis er det også disse guttene som ser kjekkest ut men allikevel, blir for kjedelig når man ikke vet hvordan man skal tolke en melding f.eks. Og jeg har null problem med å bare åpne en melding de har sendt og ikke svare dem. Gidder ikke kaste bort tiden. Her tar jeg med samtale jeg hadde for litt siden.. 21 juli han: hey meg: Hei han: skjer gadd ikke svare han, tenkte «enda en sånn care kjedelig fyr» 28 juli han: hey meg: Hei 31 juli han: skjer meg: På tur, der da?:) alt jeg får tilbake den 4 august er dette som svar «kos».. Altså er det rart man ikke orker? Og skjønner ikke disse gutta selv hvor kjedelig samtaler som dette blir...? Vi er begge 20 år.. hvis det har noe å si Anonymkode: 6fc0f...c4b "Care", hva faen betyr det? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå