Gå til innhold

Er kvinner så kåte som i ex on the beach Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette slik samfunnet har blitt? At en kjekk mann nærmest blir voldtatt fordi norske damer har blitt så pågående og kåte eller gjør de dette fordi de er med i sex on the beach og vil underholde seerne eller være kule? 

Anonymkode: bfbeb...5c1

• Liker 1
Skrevet

Du får studere sosiologi, så finner det nok ut, kanskje innser du også at generaliseringer stort sett bare egner seg for å provosere og at provokasjon sjelden er fruktbart.

Hva er du ute etter her? Hvordan kan vi hjelpe deg?

Anonymkode: fa0ee...21d

• Liker 11
Skrevet

Dårlig forsøk på et potensielt bra diskusonsinnlegg.

Anonymkode: 7ae37...8c5

• Liker 2
Skrevet

Folkene som er med i ex on the beach er selekterte av en eller annen mediafyr som synes de egner seg bra til programmet nettopp på grunn av manglende impulskontroll og andre ting som fører til mye drama og "god" underholdning.

Anonymkode: 05618...bc6

• Liker 25
Skrevet

Ex on the beach speiler ikke samfunnet, og mest sannsynlig er mye av det skuespill. Så nei, jenter generelt pleier ikke å delta i 6-kant eller gå rundt toppløse på fest. 

Anonymkode: 7c29f...f96

• Liker 13
Skrevet

Det har blitt nevnt mange ganger før på dette forumet. 

Norske kvinner går etter de samme 5-10% av mennene. 

Hvis du ser utenlands så er norske kvinner kjent for å være løse. 

• Liker 2
Gjest peachblossom
Skrevet

Hehe, nei. Som ung kvinne kan jeg si at jeg definitivt er interessert i sex, men samtidig ikke kan identifisere meg med jentene på Ex on the beach. Personlig oppfatter jeg jentene i slike programmer som svært usikre, og tolker deres oppførsel som en slags usikkerhet rundt eget selvbilde, selvtillit, hvem man skal være som ung voksen i dette samfunnet, osv. Som om de har blitt forvirret oppe i alt som forventes og "forventes" av oss unge i dag. Kanskje ikke så godt forklart, men :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Var ganske vill selv da jeg var yngre, både trekant og firekant, men aldri om vi var flere enn to jenter på en kuk og to gutter på en fitte. Har hatt partnerbytte også. Jeg og ei venninne hadde sex med hver sin gutt med mange tilskuere da mens de heiet på hvem som kom først. Masse slike leker har vi hatt. Sugekonkurranse om hvem som fikk gutten til å sprute først osv.. Tror det er normalt, iallefall her i Nordland :)  Nå er jeg mer rolig da , har liksom prøvd så mye at jeg nøyer meg med litt mindre i dag 😂

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver her er neppe særlig normalt/vanlig.

Anonymkode: 1c84c...f85

Hvordan vet du det?

Skrevet

9 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Var ganske vill selv da jeg var yngre, både trekant og firekant, men aldri om vi var flere enn to jenter på en kuk og to gutter på en fitte. Har hatt partnerbytte også. Jeg og ei venninne hadde sex med hver sin gutt med mange tilskuere da mens de heiet på hvem som kom først. Masse slike leker har vi hatt. Sugekonkurranse om hvem som fikk gutten til å sprute først osv.. Tror det er normalt, iallefall her i Nordland :)  Nå er jeg mer rolig da , har liksom prøvd så mye at jeg nøyer meg med litt mindre i dag 😂

Huff, jeg er fra Nordland og dette var IKKE verken vanlig eller normalt da jeg var ung. Jeg er kanskje for gammel med mine 35 år.

Ja, det var mye festing, drikking og sex, men ikke noe i nærheten av hva du beskriver.

Anonymkode: 37f14...11e

• Liker 35
Skrevet

Ja selvfølgelig og charterfeber viser også hvordan alle nordmenn er på ferie, disse programmene er jo rene dokumentarer...🤣

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff, jeg er fra Nordland og dette var IKKE verken vanlig eller normalt da jeg var ung. Jeg er kanskje for gammel med mine 35 år.

Ja, det var mye festing, drikking og sex, men ikke noe i nærheten av hva du beskriver.

Det var iallefall vanlig her jeg er vokst opp, på bygda. Kanskje det ikke skjedde så mye her da 😂 

Skrevet
5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det var iallefall vanlig her jeg er vokst opp, på bygda. Kanskje det ikke skjedde så mye her da 😂 

Vel, det skjedde ikke så mye der jeg vokste opp heller. Synes det du beskriver er rimelig ekstremt.

• Liker 17
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det skjedde ikke så mye der jeg vokste opp heller. Synes det du beskriver er rimelig ekstremt.

Jaja, gjort er gjort og svelget er svelget. Livet går videre 😄

Endret av Elaine Marley
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig kåt, men jeg har selvkontroll og respekt for andre. Så å voldta eller presse meg på noen kunne jeg aldri gjort. Og jeg har ikke sex med hvem som helst!

• Liker 6
Skrevet

Jada, selvfølgelig er alle kvinner like kåte som deltakerne i et søppelprogram på TV og Hotell Cæsar er en dokumentar om hotelldrift. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
16 timer siden, Mysticgirl skrev:

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Jaja, gjort er gjort og svelget er svelget. Livet går videre 😄

Jada, enig der. Og tommel opp for ordspillet☺️

Endret av Elaine Marley
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver her er neppe særlig normalt/vanlig.

Anonymkode: 1c84c...f85

Ganske normalt egentlig...
Har selv vært på flere fester hvor det er gangbangs, orgier..(Har dratt når de startet xD)
Jenter som har danset delvis-eller helt naken på bordet..
Har til og med vært på fest hvor 2 jenter sugde en kar ved siden av meg for å pule han etterpå--flaut, jeg gikk XD

Jeg ble kalt for prippen som ikke ble med, "Chizue er kjedelig!"
Og det har skjedd både i Tromsø, Bergen, Oslo, Trondheim, Stavanger, --Små byer..

Men det virker som om de aller fleste født på 90-tallet og oppover er mer "ville"-Høyt seksualbehov.
Er jo bare å se på russe-tiden idag vs 20år siden :)
Ungdommene idag blir utsatt for så mye seksualitet og nakenhet i alle forskjellige medier. Skal man være kul, bør man miste jomfrudommen før du er fylt 14 og helst skal seansen filmes og sendes på SNAP, om ikke er du prippen og kjedelig. Folk blir faktisk mobbet fordi de ikke vil delta i sexleker når de er 15-16år gammel... 😕
Er kjipt hvordan samfunnet har blitt..

• Liker 3
Skrevet

Fikk lyst til å flytte til Nordland.

Anonymkode: d8bb0...10b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...