Gå til innhold

Idiom - finnes det noen norsk "oversiktsside"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe lignende side på norsk??

Har søkt litt rundt omkring .. men ikke funnet noe.

(Vet det finnes et program for nedlasting - men jeg er på jakt etter et nettsted el. hvor listene ligger.. da jeg ikke allitd bruker "min" maskin)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig program - takk for at du gjorde meg merksam på det.

No veit eg ikkje om ei sånn side med norske idiom - eg prøvde å sjå på denne sida om eg kunne finna noko - men fekk aldri kontakt.

No eksporterte eg idioma i Idiomaten til ei html-fil då. Til privat bruk er det OK, men det er nok ikkje lov å leggja det ut og publisere adressa (sånn som her på KG ;)) Men er du interessert i fila, og evt. at eg legg ho ut på mine sider og sender PM om adressa, så sei i frå :)

Skrevet

Ja takk :) -- vil gjerne ha adresse - så om du legger det ut hos deg - så jeg kan finne det hadde det vært kjempefint.

(ord og språk er morsomt .. og jeg prøver å "samle" sånne sider - så jeg har dem når jeg trenger dem)

Skrevet

Jeg fikk heller ikke noe svar på skolenettadressen du hadde - men søkte og fikk en link til en annen side... litt artige ting der også

Skrevet

Er ein del gøy å finna på engelsk, ja. Sånn som http://towerofenglish.com/

Men eg skal leggja ut den html-fila eg, og senda deg ein PM om ho. (Og så får me sjå om det dukkar opp noko interessant på den skulenettadressa senare ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...