LilleBille Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Finnes det noe lignende side på norsk?? Har søkt litt rundt omkring .. men ikke funnet noe. (Vet det finnes et program for nedlasting - men jeg er på jakt etter et nettsted el. hvor listene ligger.. da jeg ikke allitd bruker "min" maskin)
Crazee Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Stilig program - takk for at du gjorde meg merksam på det. No veit eg ikkje om ei sånn side med norske idiom - eg prøvde å sjå på denne sida om eg kunne finna noko - men fekk aldri kontakt. No eksporterte eg idioma i Idiomaten til ei html-fil då. Til privat bruk er det OK, men det er nok ikkje lov å leggja det ut og publisere adressa (sånn som her på KG ) Men er du interessert i fila, og evt. at eg legg ho ut på mine sider og sender PM om adressa, så sei i frå
LilleBille Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2005 Ja takk -- vil gjerne ha adresse - så om du legger det ut hos deg - så jeg kan finne det hadde det vært kjempefint. (ord og språk er morsomt .. og jeg prøver å "samle" sånne sider - så jeg har dem når jeg trenger dem)
LilleBille Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2005 Jeg fikk heller ikke noe svar på skolenettadressen du hadde - men søkte og fikk en link til en annen side... litt artige ting der også
Crazee Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Er ein del gøy å finna på engelsk, ja. Sånn som http://towerofenglish.com/ Men eg skal leggja ut den html-fila eg, og senda deg ein PM om ho. (Og så får me sjå om det dukkar opp noko interessant på den skulenettadressa senare )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå