AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Som man ikke har kjøpt hos dem? 😅 Teit spørsmål kanskje men er usikker hvor jeg skal henvende meg. Bor i Oslo og har en bunad fra en annen landsdel. Kan jeg henvende meg der? Anonymkode: 2c5f0...b76
Veslefrikk Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Som man ikke har kjøpt hos dem? 😅 Teit spørsmål kanskje men er usikker hvor jeg skal henvende meg. Bor i Oslo og har en bunad fra en annen landsdel. Kan jeg henvende meg der? Anonymkode: 2c5f0...b76 Ta en telefon og spør da vel. Regner med at de gjør det eller at de formidler kontakt med noen som kan hjelpe deg. Heimen husflid i Oslo kan sikkert hjelpe deg, men det går også an å google etter sydamer, bunadssøm etc.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 Ja men de er flinkest på bunadstypene som hører til fylket. Fikk sydd inn en hardangerbunad på en husflid i Telemark en gang og resultatet var krise siden de hadde null kunnskap om hvordan denne modellen skulle sitte... Anonymkode: 723b5...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå