Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Fordi samboer vil ha det veldig kjølig om natta så har jeg satt en temperaturmåler i soverommet. I natt har det vært nede i 3,1 grad. Jeg er glad for at jeg har en god og varm dyne
Gjest Madam Felle Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 nærmere 20 grader her, og min kjære hadde fått nytt rom, om han skulle hatt 3 grader på rommet
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Fordi samboer vil ha det veldig kjølig om natta så har jeg satt en temperaturmåler i soverommet. I natt har det vært nede i 3,1 grad. Jeg er glad for at jeg har en god og varm dyne Det er deilig å ligge i så kaldt rom. Elektrisk varmeteppe og skikkelig dundyne er imidlertid et "must".
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Som sagt så har jeg heldigvis varm dyne. Det var nok kaldere i fjor. Husker noen netter hvor jeg ikke kunne ha nesa over dynekanten. Dessverre så hadde jeg ikke teperaturmåler da. Det som er pyton er hvis jeg legger meg sist. Da orker jeg knapt å krype til sengs fordi det er så kaldt. Hender at jeg legger meg med fleecedress :-? Er i utgangspunktet en frossenpinne og får ikke varmen i meg dersom det er for kaldt. Jada, samboer ga meg et elektrisk varmeteppe til jul
sixx Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Jada, samboer ga meg et elektrisk varmeteppe til jul Og det ligger uåpnet i posen?
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Neida, det ligger i senga. Det morsomme er er at samboer ikke ga meg pakken, men hadde lagt det i senga og satt det på med litt lunk. Etter noen dager så spurte han om jeg hadde merket noe forskjell. Så ut som et stort spørsmålstegn jeg. Forskjell? Nei. Ingen
sixx Skrevet 15. mars 2005 #7 Skrevet 15. mars 2005 Men du må ha det på max. Skru det på minst to timer før du legger deg sånn at det er skikkelig varmt. Det er bare så deilig å stupe oppi den varme gode senga.
Dødspingvinen Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Uff. Hadde aldri godtatt å sove i ett så kaldt rom. Tror jeg har mitt på rundt 18, sikkert høyere av og til og. Vil ha det varmt. Liker varme. Hater vinter. Vil ha sooooool
smidja Skrevet 15. mars 2005 #9 Skrevet 15. mars 2005 Hehe, jeg liker å ha det kaldt. Min mann vil ha det varmt. Fryser aldri når jeg er under dynen, og må alltid ha vinduet åpent. Uansett hvilken temp det er ute. Men akkurat nå sover vi i stuen for tiden, pga liten valp som må ut på do om natten. Og bare for å ha sagt det, jeg ELSKER sommer og sol og hater vinter og kulde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå