AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Ei jente som jeg har blitt kjent med har et dilemma. Da hun var 18 hadde hun en lengre "karrierevei" som innebar prostitusjon. Dette foregikk over flere år. Hun føler at det har vært en viktig del av livet hennes og på mange måter føler hun at hun bærer med seg en hemmelighet som hun til tider ser for seg ville gjort godt å få delt med noen. I første omgang tenker hun å dele dette med sin mor. Hun er nå 25 år og har lagt den biten av livet sitt bak seg. Hun lurer på om dette kan være til nytte for noen, først og fremst seg selv. Hun har et godt forhold til sin mor. Hva tenker dere er det rette? Ville du som mor likt å vite det dersom din datter hadde en slik fortid? Bør hun fortelle det til flere? Hva ville du sagt til henne? Ville du gjort noe og hvordan ville dette påvirket deg og relasjonen deres? Anonymkode: 64ed7...ec6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Jeg hadde ønsket at min datter fortalte meg alt hun ville dele. Jeg er moren hennes, jeg er her for å være den største støtten hun kan ha i livet. Nå er jeg en av de minst dømmende personene jeg vet om, jeg vet med meg selv at dette kunne jeg klart å høre - og jobbet med, sammen med henne, for å bearbeide fortiden. Men nå vet ikke jeg hvilken mor denne jenta har. Anbefaler ikke å fortelle noe som dette, om hun har et syn på ting, som rett og slett kan ødelegge alt. Disse foreldrene finnes. Dette må hun selv gjøre seg opp en mening om, hun vet hvordan moren sin er. Anonymkode: 977b0...cd8 5
Yuumi Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Er dette en sånn min venninne aka meg tråd? Jeg er ikke mor, men er som hun over her sier lite dømmende. Hadde jeg hatt en datter eller en sønn ville jeg at hun eller han skulle kunne delt alt med meg. Jeg klarer ikke se for meg en mor som hadde kastet bort datteren på grunn av dette, på grunn av noe. 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Man bør i alle fall forsikre seg om at en eventuell partner er så open minded at han ikke har noe problem med det. For å få vite på byen at noen har kjøpt sex av kjæresten sin, hvis man er en normal person, med normale følelser, vil ødelegge en. Jeg hadde aldri stolt på en dame etter det. Anonymkode: d671d...745 3
Gjest Vanlig fyr Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 For guds skyld ikke fortell noen noe, du vet aldri hvordan de reagerer.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei jente som jeg har blitt kjent med har et dilemma. Da hun var 18 hadde hun en lengre "karrierevei" som innebar prostitusjon. Dette foregikk over flere år. Hun føler at det har vært en viktig del av livet hennes og på mange måter føler hun at hun bærer med seg en hemmelighet som hun til tider ser for seg ville gjort godt å få delt med noen. I første omgang tenker hun å dele dette med sin mor. Hun er nå 25 år og har lagt den biten av livet sitt bak seg. Hun lurer på om dette kan være til nytte for noen, først og fremst seg selv. Hun har et godt forhold til sin mor. Hva tenker dere er det rette? Ville du som mor likt å vite det dersom din datter hadde en slik fortid? Bør hun fortelle det til flere? Hva ville du sagt til henne? Ville du gjort noe og hvordan ville dette påvirket deg og relasjonen deres? Anonymkode: 64ed7...ec6 Er du typen hennes ,eller en venninne ?Har hun kjæreste ? Anonymkode: 5e149...8cf
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Begynner hun på Ca ? Anonymkode: 5e149...8cf
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 Jeg ville ikke fortalt det til min mor. Å ikke gi henne tanker på det er viktigere enn om jeg følte for å betro meg. Ville vært veldig nøye med hvem jeg fortalte det til. En god venninne er den jeg ville valgt. Så ville jeg nok måtte fortelle det til en partner om forholdet ble seriøst. Anonymkode: 96970...b15 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #9 Skrevet 7. september 2018 Nei, sexlivet er en privatsak. Det ikke hva som er nytteverdien av å dele dette med en familie av alle, med mindre man sliter så mye psykisk og ønsker mer forståelse for det ved å fortelle det man har vært igjennom. Anonymkode: 972bc...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #10 Skrevet 7. september 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke fortalt det til min mor. Å ikke gi henne tanker på det er viktigere enn om jeg følte for å betro meg. Ville vært veldig nøye med hvem jeg fortalte det til. En god venninne er den jeg ville valgt. Så ville jeg nok måtte fortelle det til en partner om forholdet ble seriøst. Anonymkode: 96970...b15 Jeg tror du burde fortalt det før det ble seriøst. 8 av 10 menn hadde gått, og det er jævla urettferdig å la folk bli ordentlig glad i noen, for så å slippe en sånn bombe. Da er det bedre for begge at man vet at man er sammen med en så frilynt partner at det ikke tar knekken på forholdet. Det er jævla drøyt å ha solgt sex, og de fleste menn har IKKE kjøpt sex. Anonymkode: d671d...745 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #11 Skrevet 8. september 2018 Ikke del dette, slike ting bør man aldri dele med andre. Om dere hadde visst hvor mange "vanlige" norske jenter i 20åra som hadde solgt sex ville nok mange sperret opp øynene....mye mer vanlig enn man tror. Anonymkode: a940f...e15 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #12 Skrevet 8. september 2018 Her på KG er det ansett som umoralsk og fullstendig uakseptabelt å være sammen med en mann som har kjøpt sex. Hvorfor er det da ok for en mann å være sammen med ei som har SOLGT sex? Jeg bare undrer..... Begge deler er vel like umoralske spør du meg. Anonymkode: 1a181...294 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #13 Skrevet 9. september 2018 Jeg ville aldri i verden fortalt noen om min fortid som "hore". Jeg har solgt sex 3 ganger, til én mann, men ville aldri falt meg inn å fortelle det til noen. Folk flest er noen dømmende jævler. De tar ikke i betraktning at noen havner i livsituasjoner som gjør at penger er avgjørende for å overleve. Å fortelle sin mor at man har solgt sex er lite hyggelig mot nevnte forelder. Hvilken nytte har hun av slik informasjon? Anonymkode: ef469...0d5 4
Boodelooap Skrevet 9. september 2018 #14 Skrevet 9. september 2018 Mulug det er bare at jeg bare mangler noe vesenlig i hodet, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er så stigmatisert å selge eller å ha solgt sex. Ser at flere menn ville ha dumpa dama hvis de fikk vite det. Hvorfor blir det sett så ned på, hva er det som er så ille? Hvorfor reageres det så sterkt på å bli kalt hore? Jeg lurer oppriktig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #15 Skrevet 9. september 2018 På 8.9.2018 den 8.31, AnonymBruker skrev: Ikke del dette, slike ting bør man aldri dele med andre. Om dere hadde visst hvor mange "vanlige" norske jenter i 20åra som hadde solgt sex ville nok mange sperret opp øynene....mye mer vanlig enn man tror. Anonymkode: a940f...e15 Helt enig. Jeg var selv en av de og har ikke fortalt en levende sjel. Det er jeg glad for idag mange år etter med hus, barn, mann og A4 liv. Folk definerer et menneske på en liten del av deres historie. Noen ting tar en med seg i graven. Anonymkode: 4af8a...f44 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #16 Skrevet 9. september 2018 Jeg ville nok heller fortalt det til en profesjonell med taushetsplikt enn et familiemedlem. Men nå vet jeg ikke hvor utstrakt dette her har vært. Har det vært flere år med mange kunder i et begrenset område så er vel dette noe som kan "dukke opp" senere? Anonymkode: a3ee6...413 1
jabx Skrevet 9. september 2018 #17 Skrevet 9. september 2018 På 8.9.2018 den 8.31, AnonymBruker skrev: Ikke del dette, slike ting bør man aldri dele med andre. Om dere hadde visst hvor mange "vanlige" norske jenter i 20åra som hadde solgt sex ville nok mange sperret opp øynene....mye mer vanlig enn man tror. Anonymkode: a940f...e15 Kilde? 2
jabx Skrevet 9. september 2018 #18 Skrevet 9. september 2018 1 time siden, Boodelooap skrev: Mulug det er bare at jeg bare mangler noe vesenlig i hodet, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er så stigmatisert å selge eller å ha solgt sex. Ser at flere menn ville ha dumpa dama hvis de fikk vite det. Hvorfor blir det sett så ned på, hva er det som er så ille? Hvorfor reageres det så sterkt på å bli kalt hore? Jeg lurer oppriktig. Prostituerte har vel blitt sett ned på gjennom hele menneskets historie. Mye av det kan sikkert komme av religiøse og deres syn på seksualitet. Kvinnens seksualitet har jo vært viktig å kontrollere for religioner, så kvinner som har et aktivt seksualliv har stort sett alltid blitt demonisert. Og det henger igjen også i sekulære samfunn som Norge.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #19 Skrevet 9. september 2018 På 8.9.2018 den 8.31, AnonymBruker skrev: Ikke del dette, slike ting bør man aldri dele med andre. Om dere hadde visst hvor mange "vanlige" norske jenter i 20åra som hadde solgt sex ville nok mange sperret opp øynene....mye mer vanlig enn man tror. Anonymkode: a940f...e15 Nei det er IKKE vanlig at norske kvinner har solgt sex. INGEN av mine venninner eller bekjente har gjort det.. ! Anonymkode: a8bf0...320 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #20 Skrevet 9. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Jeg var selv en av de og har ikke fortalt en levende sjel. Det er jeg glad for idag mange år etter med hus, barn, mann og A4 liv. Folk definerer et menneske på en liten del av deres historie. Noen ting tar en med seg i graven. Anonymkode: 4af8a...f44 Sannheten har det med å komme for en dag, selv etter døden. Dine etterkommere kan få den sannheten midt i fleisen. Anonymkode: a8bf0...320 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå