AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Del Skrevet 6. september 2018 Ser at sesong 12 begynte i Sverige på tirsdag, er det noen som vet når den sendes i Norge? Når er det de pleier å sende den på høsten? Synes forrige sesong var kjedelig og forutsigbar så gadd ikke følge med, men denne gangen gleder jeg meg!😀 Sofie Prydz og Anna Anka er med, men Gunilla er ikke med (like greit, lei henne). Flere som gleder seg? Anonymkode: c7f12...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. september 2018 #2 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Hvorfor er spetakkelet Gunilla borte? Er hun opptatt med annet som kan fremme hennes kjendisstatus? Hun går jo rundt og kaller seg "stjernen i showet", så det er merkelig at hun ikke er med plutselig. Jeg lurer på hvor mye av henne som er skuespill og hva som er ekte. Dama er jo klin sprø ofte. PS! Hvis du bruker Chrome nettleser og laster ned tillegget Hola til den, så kan du se de svenske episodene etterhvert som de sendes på svensk tv her: (de legges med en gang etter at de har vært sendt på tv) https://www.viafree.se/program/reality/svenska-hollywoodfruar/sasong-12/avsnitt-1 Endret 6. september 2018 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Del Skrevet 6. september 2018 Den kan ses på TV3 Sverige sin nettside. Må lage en profil med svensk postnummer, men det funka fint å bare trykke inn et tilfeldig et. Innslagene med Sofie er bare så kjedelige. Handler bare om dyr, dyretolker, spåkoner, krystaller mm. Veldig uinteressant, så spoler forbi alt med henne. Elena er heller ikke særlig underholdende. TV3 burde funnet noen andre enn de to. Den eneste som er moro å se på, er Maria. Synes den sesongen da Peivi og hun med det Versailles-huset er den beste sesongen. Savner da det var mer fokus på hver av damene og ikke den fruelunsjen med påfølgende scripta konflikter. Anonymkode: e4e3e...225 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Del Skrevet 6. september 2018 Joda jeg vet jeg kan se de på svensk TV og viafree, men vil vente til de er på norsk TV.🙂 Anonymkode: c7f12...2fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #5 Del Skrevet 6. september 2018 Gunilla burde vært med nå som Anna Anka er tilbake. Begge med deres ego, hadde det nok vært mye catfight. Anonymkode: 0d778...a47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #6 Del Skrevet 6. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gunilla burde vært med nå som Anna Anka er tilbake. Begge med deres ego, hadde det nok vært mye catfight. Anonymkode: 0d778...a47 Det hadde vært noe! Jeg vet ikke, men det kan jo tenkes at grunnen til at Gunilla ikke er med i år er pga. fengselssaken. Eller at hun har blitt sparket før dette. Jeg kan ikke se for meg at selveste Gunilla frivillig takker nei til en ny sesong. Jeg ønsker forresten også å se på på norsk TV da jeg trenger undertekst Anonymkode: af721...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2018 #7 Del Skrevet 6. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært noe! Jeg vet ikke, men det kan jo tenkes at grunnen til at Gunilla ikke er med i år er pga. fengselssaken. Eller at hun har blitt sparket før dette. Jeg kan ikke se for meg at selveste Gunilla frivillig takker nei til en ny sesong. Jeg ønsker forresten også å se på på norsk TV da jeg trenger undertekst Anonymkode: af721...da9 Hun er jo med på noe annet kjendisgreier, fangene på fortet eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Del Skrevet 6. september 2018 4 minutter siden, Peonjenta skrev: Hun er jo med på noe annet kjendisgreier, fangene på fortet eller noe. Tror du det er årsaken? Jeg kan bare ikke se for meg at Gunilla frivillig takker nei uansett jeg da. Anonymkode: af721...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #9 Del Skrevet 6. september 2018 Det blir visst en reunion på slutten av sesongen hvor Åsa, Gunilla og andre tidligere fruer blir med på lunsj, og det blir nok spetakkel da😄 Anonymkode: c7f12...2fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #10 Del Skrevet 6. september 2018 Men husker dere, er det oktober eller september de pleier å sende det på norsk TV? Anonymkode: c7f12...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #11 Del Skrevet 6. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den kan ses på TV3 Sverige sin nettside. Må lage en profil med svensk postnummer, men det funka fint å bare trykke inn et tilfeldig et. Innslagene med Sofie er bare så kjedelige. Handler bare om dyr, dyretolker, spåkoner, krystaller mm. Veldig uinteressant, så spoler forbi alt med henne. Elena er heller ikke særlig underholdende. TV3 burde funnet noen andre enn de to. Den eneste som er moro å se på, er Maria. Synes den sesongen da Peivi og hun med det Versailles-huset er den beste sesongen. Savner da det var mer fokus på hver av damene og ikke den fruelunsjen med påfølgende scripta konflikter. Anonymkode: e4e3e...225 Jeg leste at Sofie ikke klarer å holde seg like «harmonisk» utover i serien, som forrige gang. Såd et blir nok spennende etterhvert 🙂 Anonymkode: c7f12...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #12 Del Skrevet 6. september 2018 Sofie er jo så gørrkjedelig. Skjønner ikke hvorfor hun er med denne runden. Hun ex-BFF til Maria burde heller vært med😂 det var en morsom dame. For da får vi sett prektige Maria involvert i drama😬 Anonymkode: 0d778...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2018 #13 Del Skrevet 6. september 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sofie er jo så gørrkjedelig. Skjønner ikke hvorfor hun er med denne runden. Hun ex-BFF til Maria burde heller vært med😂 det var en morsom dame. For da får vi sett prektige Maria involvert i drama😬 Anonymkode: 0d778...a47 Er Sofia hun som er veterinær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. september 2018 #14 Del Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gunilla burde vært med nå som Anna Anka er tilbake. Begge med deres ego, hadde det nok vært mye catfight. Anonymkode: 0d778...a47 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. september 2018 #15 Del Skrevet 6. september 2018 5 minutter siden, Peonjenta skrev: Er Sofia hun som er veterinær? Ja, Sofia Prydz. Jeg synes hun er kjempeålreit. Synes den OCD greia hennes med at f.eks. alle bokser og flasker må stå sortert i grupper med etikettene rettet fremover i kjøleskapet er litt fascinerende. Kjenner at jeg lett kunne blitt sånn :- ) Hun smiler i alle fall bestandig og er en positiv og glad person, lett å like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2018 #16 Del Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, Million skrev: Ja, Sofia Prydz. Jeg synes hun er kjempeålreit. Synes den OCD greia hennes med at f.eks. alle bokser og flasker må stå sortert i grupper med etikettene rettet fremover i kjøleskapet er litt fascinerende. Kjenner at jeg lett kunne blitt sånn :- ) Hun smiler i alle fall bestandig og er en positiv og glad person, lett å like. Liker ikke folk som tror på sånne alternative greier, husker hun var veldig på det. Tenker at slike ikke lever i den virkelige verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. september 2018 #17 Del Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, Peonjenta skrev: Liker ikke folk som tror på sånne alternative greier, husker hun var veldig på det. Tenker at slike ikke lever i den virkelige verden. Ja, akkurat det er ikke jeg noe begeistret for heller, men det får bli opptil henne. Skjønner ikke at en veterinær med så vitenskaplig utdannelse kan tro på de alternative greiene altså.... gå med riktig type stein i et kjede rundt halsen for å liksom gi "riktig energi"... for noe tull. Men jeg synes hun er ok fordet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #18 Del Skrevet 6. september 2018 2 minutter siden, Million skrev: Ja, akkurat det er ikke jeg noe begeistret for heller, men det får bli opptil henne. Skjønner ikke at en veterinær med så vitenskaplig utdannelse kan tro på de alternative greiene altså.... gå med riktig type stein i et kjede rundt halsen for å liksom gi "riktig energi"... for noe tull. Men jeg synes hun er ok fordet 🙂 Hun virker som en ganske stresset og litt angstpreget person, under alt det positive. Jeg tror hun har søkt mot det alternative for å roe seg, få et annet fokus. Det er nok ikke bare bare, bo i et svært hus i Hollywood langt unna familie, med en kjendismann som er mye vekke, med to små barn. Jeg liker henne godt🙂 Anonymkode: c7f12...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #19 Del Skrevet 7. september 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært noe! Jeg vet ikke, men det kan jo tenkes at grunnen til at Gunilla ikke er med i år er pga. fengselssaken. Eller at hun har blitt sparket før dette. Jeg kan ikke se for meg at selveste Gunilla frivillig takker nei til en ny sesong. Jeg ønsker forresten også å se på på norsk TV da jeg trenger undertekst Anonymkode: af721...da9 Tror grunnen , eller en av grunnene til at gunilla ikke er med er pga kanalskifte. Det sto i media for en tid siden at hun hadde gått over til en annen kanal, blant annet TV Norge hvor hun deltar på 4 stjerners middag. Enig i at Anna og gunilla i samme setting hadde vært det kuleste 😅 Anonymkode: f020b...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå