Gå til innhold

Har du sett Breaking Bad, og likte du den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å se den.

Anonymkode: 46b77...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å se den.

Elsket den. Anbefales å se 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å se den.

En av de beste seriene jeg har sett.

Skrevet

ikke noe å tenke på, bare å sette på med en gang.

Jeg fulgte serien når den kom ut og likte den veldig godt, så hele serien på nytt tidligere i år og må si at den var enda bedre enn jeg husket. Det er en godt skrevet og har godt driv med veldig gode karakterer, mange karakterer du vil elske å hate.

Anonymkode: 8c19e...3eb

• Liker 1
Skrevet

Elsket den!

Anonymkode: 88467...0cd

• Liker 1
Skrevet

Noe av det beste jeg har sett! 

Satt i spenning gjennom ALT. Er noen år siden jeg så serien, så jeg og samboer ser den sammen nå. Er like spennende enda og samboer er hekta! :)

Skrevet

En av de beste seriene jeg noen gang har sett!

• Liker 1
Skrevet

Har sett BB ja, syntes den er overvurdert faktisk. Så hele serien, så den er ikke dårlig. Men den er ikke kjempebra heller 😕

Skrevet

Elsket den!

Anonymkode: 04062...143

Skrevet

Elendige serie.

Anonymkode: 0af66...1da

Skrevet

Det skal vanvittig mye til for at jeg skal gidde å se serie, men Breaking Bad elsket jeg umiddelbart.

Anonymkode: 5dba6...4ba

Skrevet

Det som breaking bad gjorde riktig, var å ha nyanserte karakterer med egne motivasjoner, følelser og reaksjoner. Man ser hvordan de ulike personene reagerer når de blir puttet i situasjoner utenfor deres kontroll eller som er ukjente eller ekstreme. 

Jeg synes hovedkarakteren er en meget god skuespiller, og de har vist veldig bra hvordan en manns stolthet kan bli preget av hvordan han oppfattes, om han kan forsørge egen familie osv. Det er veldig tydelig allerede i første episode, at dette er en mann som føler at han ikke har makt og kontroll i livet, at han blir sett ned på, at han ikke blir respektert og verdsatt. Hvordan dette føles sårt for han og preger han negativt. 

Om du liker serier med karakterdybde er det høy sannsynlighet for at du vil like denne. Om du foretrekker action og spenning, vil du kanskje like den, men mulig synes den er litt kjedelig eller sær. 

• Liker 2
Skrevet

Better Call Saul gjør en god jobb med karakterene sine også, sånn btw

Skrevet

Synes det er slitsomt å se på at så mange er avhengige av å gjøre så dårlige valg gang på gang, bare for å holde liv i en serie. Hadde trodd det skulle bli noe mer siden den får så god kritikk, men det er bare mer av det samme i alle sesongene.

Anonymkode: 2ed98...08a

Skrevet

Det er ikke uten grunn at Breaking Bad går for å være blant de beste seriene som noen gang er laget. Fantastisk fra start til slutt.

Anonymkode: cad31...e38

• 4 uker senere...
Skrevet

BB er en av mine favoritt serier ever.Begynte litt tregt men ble bare bedre og bedre helt til det var slutt.
BCS er også bra men synes BB er mye bedre.

Anonymkode: 6afbb...86e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...