AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Jeg ser etter en pulsklokke som er like fin til å bruke i fjellet og på toppturer som på trening. Har lest mye om Suunto og de virker som svært pålitelige og funksjonelle klokker. Har en Polar M400, men etter ett års bruk har både klokken og pulsbeltet sviktet i stor grad, og den har ikke alle funksjoner jeg ønsker å ha. Har sett på Suunto Spartan Sport Wrist, synes den ser fin ut men vet ikke hvordan den er i fjellet. Noen som har anbefalinger? Anonymkode: 45a67...7a8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Garmin Fenix 5s! Jeg har nylig kjøpt meg den og er superfornøyd! Anbefales! Anonymkode: f12f9...e8e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Garmin Fenix 5s! Jeg har nylig kjøpt meg den og er superfornøyd! Anbefales! Anonymkode: f12f9...e8e Har faktisk sett på den jeg også og fant ut at jeg vil ha den istedet. Hvilke modell har du? TS Anonymkode: 45a67...7a8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 På 8.9.2018 den 17.08, AnonymBruker skrev: Har faktisk sett på den jeg også og fant ut at jeg vil ha den istedet. Hvilke modell har du? TS Anonymkode: 45a67...7a8 Denne har jeg også, så superfornøyd!! Den har alt jeg trenger😊 fikk den til jul nå i fjor🙂 Anonymkode: 4a879...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå