AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg liker å ha håret i flette, men er litt lei av den vanlige dutch braid-en jeg pleier å ha. Er det andre tilsvarende fletter som er lett å gjøre på seg selv så jeg kan få litt variasjon? Jeg har halvlangt hår, så ikke alt for mye å flette på for øyeblikket Anonymkode: d998e...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 6. september 2018 #2 Del Skrevet 6. september 2018 Fiskeflette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg pleier å flette pariserflette (det du mener med Dutch tror jeg) på skrå. Starter over ytterkant på ene øyenbryn også henger halen ned bak andre øret. Anonymkode: b4063...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6. september 2018 #4 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg pleier kombinere! Pariserflette fram til alt er samlet, så går jeg over til fiskebeinsflette! Ellers henter jeg inspirasjon på pintrest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. september 2018 #5 Del Skrevet 6. september 2018 Hva med å bare rulle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. september 2018 #6 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) 2 timer siden, Emblja skrev: Fiskeflette! Og her er det bare flettet med to. Tradisjonell fransk eller dutch er med tre. Endret 6. september 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Del Skrevet 7. september 2018 20 timer siden, Wonders skrev: Hva med å bare rulle det? Ja det der er superfint! Men jeg har litt for kort hår foreløpig 😄 Anonymkode: d998e...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #8 Del Skrevet 7. september 2018 Hva med den juksefletta som er så in nå? Passer jo glimrende til kortere hår. Man lager en hestehale av noe av håret på toppen. Og så lager man en ny under den og drar den gjennom den forrige. Anonymkode: 24a07...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 11. september 2018 #9 Del Skrevet 11. september 2018 Jeg synes Sølvi som har http://salongen.blogg.no er utrolig flink. Når jeg vil ha inspirasjon går jeg alltid dit. Hun har mye på instagrammen sin, og hun legger også ut litt på youtube: https://www.youtube.com/user/zolvi1 Virker som ei koselig jente, og hun er flink til å forklare også, for de av oss som sliter med å få det til praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå