Gå til innhold

God termokopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger til en god termokopp? :) hvor lenge holder den kaffen varm og god? :)  

Anonymkode: ddb3c...05b

Skrevet

Jeg brukte Bodum sin termokopp hele studietiden. Den holdt kaffen god og varm i 4 timer ca, og drikkende opptil fem. 

Skrevet

Min favoritt er av Spis-merket, tror jeg? Fås kjøpt på Coop Extra. Helt tett, og holder lenge på varmen, tror det er 3-4 timer. (Sikkert lenger hvis man har glovarmt vann i koppen litt først.) 

Skrevet

Rosendahl sin, med trykknapp på toppen. Helt tett, trenger ikke ta av lokket for å drikke, er som en liten termos. Usikker på hvor mange timer den holder, men det er lenge. Taper så lite varme, at pleier å ha med en pappkopp å helle over i til første koppen 😛 

Anonymkode: be5aa...2b7

Skrevet

Contigo uten tvil. Holder godt på varmen og har autoseal for å unngå søl

Anonymkode: f4e97...a92

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rosendahl sin, med trykknapp på toppen. Helt tett, trenger ikke ta av lokket for å drikke, er som en liten termos. Usikker på hvor mange timer den holder, men det er lenge. Taper så lite varme, at pleier å ha med en pappkopp å helle over i til første koppen 😛 

Hvor får man tak i denne? :) 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også fornøyd med denne.

Anonymkode: 5bcfd...122

Skrevet
På 6.9.2018 den 15.48, AnonymBruker skrev:

På 6.9.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Jeg er også fornøyd med denne.

Anonymkode: 5bcfd...122

Denne har jeg, men jeg har ikke hatt noen god erfaring med den 😮 Fyller på nytraktet kaffe og når jeg drikker av den to timer senere er den lunken 😮 kanskje det bare er meg...

Skrevet
På 6.9.2018 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Hvor får man tak i denne? :) 

Fikk den i gave, så ikke helt sikker hvor den ble kjøpt. Der de selger Rosendahl? Kitch'n kanskje? :)  Tips, om du leter etter denne - prøv evt. å søk på Rosendahl to go cup. For Rosendahl har noen andre, vanlige krus (med doble vegger?) de kaller termokopper.
Fant den her da :)https://www.kitchn.no/nettbutikk/glass-krus/kopper-og-krus/36440/

Skrevet
På 6.9.2018 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Contingo gjør det ikke særlig bra i tester - faller dobbelt så raskt i temperatur som billigkoppen som vant denne testen:
https://www.tv2.no/a/9388018/

Smaken er jo som baken, men sjøl syntes jeg det var bare irriterende å måtte holde inne en knapp for å drikke. 

Skrevet

Noen som har erfaring med denne?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...