AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Dere som har et sunt kosthold - føler dere at det hjelper på stress og energi? I de periodene jeg har mye å gjøre og er stressa så har jeg alltid tydd til lettvinte løsninger og mye sukker. Tenker at jeg ikke orker å styre med kostholdet i travle perioder, og tar heller tak i det når jeg har overskudd. Feks nå i høst har jeg begynt på et nytt studie, er i 50% jobb og føler meg overveldet. Spiser en sunn frokost, men deretter sklir det ut med hveteboller, sjokolade, chips og ofte typ pizza med øl til middag. Føler jeg må ha sukker og fet mat for å få nok energi til alt. Og at det å spise sunt hadde vært for krevende. Er ikke overvektig, forbrenner det meste ved å være ung og på farten hele dagen, men ser at dette ikke er bra. Tips? Anonymkode: b7690...13f
Inwe Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Det hjelper veldig på stress og energi. Særlig energi. Sukker og fet mat som du føler du må ha for energien gir økt energi en bitteliten stund og så detter du enda lenger ned igjen. Da hjelper det kun med mer fet mat og sukker. Jeg har energi hele dagen, mye energi, til den grad at jeg har problemer med å sitte stille. Det hadde jeg ikke før når jeg spiste mye fet mat og sukker. Jeg har alltid mye å gjøre også, så lager mest mat i helgene også har jeg matbokser resten av uka. Har også et par raske retter jeg kan lage om jeg vil ha noe annet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå