Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Hei! I helgen som kaommer skal vi ha tre barn på overnatting fra fredag til søndag. Aldersspredningen på hele flokken, med mine to , blir 5,7,8,9 og 9.Nå prøver jeg å planlegge litt forskjellige aktiviterer, slik at vi ikke går fullstendig på veggen har, leiligheten er litt i minste laget for fem barn. På lørdagen skal vi ha påskeverksted. Har kjøpt inn til toving av påskeegg, masse garn til garnkyllinger og mosgummi til diverse dekorasjone. Sammen resten av hobbykisten min har vi nok å lage. På kvelden blir det film og pizza., det er fast lørdagsprosedyre her i gården.MEn fortsatt må vi finne på noe på fredags ettermiddag og mesteparten av søndagen. Har ikke plass nok i bilen til å kjøre forsvarlig med alle barna, så noen stor utflukt kommer ikke på tale. Noen med gode råd?
Marpessa Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Kanskje du finner noe her? http://www.aktivioslo.no/ Lykke til!
Gjest Formosiss Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Ta en tur til en stall med runderidning eller noe slikt?
Gjest vinter Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Reptil parken i oslo kan kanskje falle i god jord? Eller påske utstillingen på bygdøy?
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Teknisk museum, er dere to om å være med ungene; dra i svømmehallen. Picknik. Bake noe... Male. . og der forsvant all kreativitet som dugg for solen..
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Som "ukelønn" for mange uker med ryddige rom, posthenting, bosstømming osv. fikk mine to barn på 7 og 9 år hodelykter. Skirenn i bekmørket, og gjemsel med hodelykter var kjempeartig for store og små. Nå koster jo disse et par hundre kroner da, men man kan jo bruke lommelykter. Når så mange barn skal være samlet, er det godt å få komme seg ut og bruke litt energi.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Kjøp en pakke eller to med grillpølser og brød, ta med akebrett og plastposer og søpplesekker og kakao på termos og ta en tur i skogen
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #9 Skrevet 15. mars 2005 Takk for mange fine forslag! Gikk litt i stå her, så det hjalp med litt "påfyll"!!!Tror det blir som følger: Fredagen pakker vi sekken og drar ned i parken, med pølser, engangsgrill og det jeg kan oppdrive av lommelykter. (Har faktisk to hodelykter ....) , lørdagen har vi rimelig i boks og på sødagen blir det muligens en tur på sjøen, må bare mase ut en komips først..... hehe.... Og når søndagskvelden kommer regner jeg med at jeg trenger opphold på hvilehjem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå