AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Hvordan tilberede den best mulig? Tine/ikke tine? Jeg foretrekker stekt i panne, om det har noe å si Anonymkode: 987d1...722
Hanne67 Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Du bør tine de før du steker de. Jeg pleier å legge de i varmt vann med plasten på, da tiner de fort. Når jeg steker de, krydrer jeg med sitronpepper og litt salt + har på litt sitronsaft fra flaske. Supergodt!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Jeg tiner den stort sett ikke. Bruker å steke den i ovnen, setter den ofte inn i kald ovn. Anonymkode: 9860b...db8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Tines, fortrinnsvis i kjøleskap. Har jeg glemt å ta ut kvelden før tiner jeg i kaldt vann, det går ganske raskt, men fisken beholder konsistensen. Stek mest med skinnsiden ned, og ikke bruk for høy varme. Anonymkode: 324e7...52a
Inwe Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 3 timer siden, Hanne67 skrev: Du bør tine de før du steker de. Jeg pleier å legge de i varmt vann med plasten på, da tiner de fort. Når jeg steker de, krydrer jeg med sitronpepper og litt salt + har på litt sitronsaft fra flaske. Supergodt! Da blir de jo kokt en smule før du steker de og ikke bli like bra som de kunne ha blitt. For å tine ting fortere legger du de i kaldt vann, da vil de også tine fortere enn om de ligger i romtemperatur. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå