Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sa til meg at han forlater meg, noen timer senere skulle han legge seg - og flytte dagen etter. Han legger seg, jeg kommer etter ca innen en halvtime. Leser litt på tlf og legger meg til å sove på kanten av senga med ryggen mot han. 

Da snur han seg mot meg, legger seg inntil meg, koser og stryker på meg. Legger meg nærmere seg, jeg får et glimt av håp og tenker "er det nå han innser han egentlig vil det skal være oss?" Etter litt går hånden hans nedover, han klasker meg målrettet på baken før han begynner å fikle meg i trusa. Så reiser han opp hodet og kysser meg lidenskapelig på brystet to ganger. Deretter legger han meg litt på siden og begynner målrettet å fingre meg for harde livet, både utvendig og innvendig! Jeg snur meg da mot han og pirker i boxern og han sier "Nei, jeg gidder ikke" - jeg tror han tuller og han gjentar det. Så sier han "jeg tror jeg drømte". Dagen etter står han opp, pakker og går..

Hva i Helvete er dette å gjøre? Går det i det hele tatt an å holde på med dette og i den graden helt uten å vite og mene det?!

Jeg føler meg jo ydmyket. 

Anonymkode: 31ce8...a03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en samboer som kan gjøre sånt i søvne, men det er liksom ikke noe nytt når det skjer. Jeg vet jo om at han sover liksom. Hvis du ikke har opplevd det før og han faktisk var våken så vil jeg si at oppførselen hans er helt grufull.

• Liker 4
Skrevet

Slemt gjort. 

Anonymkode: 7d0f1...07e

• Liker 4
Skrevet

Dårlig gjort for det er leking med følelsene dine,  men KAN gjøres ubevisst om man pleier å ha det sånn til vanlig.  Personlig får jeg heller mer følelsen av at han gjorde det med vilje for å utøve sin følelsesmessige og seksuelle makt over deg på en sleip måte for å booste sitt eget ego "hun vil fortsatt ha meg selvom jeg ikke vil være sammen med hun" og han det kommer sannsynligvis til å prøve å få ha deg som pulevenn etter en liten pause etter bruddet,  og spille på din svakhet for han. Be aware! 

Anonymkode: 79f8f...ebc

• Liker 5
Skrevet

Blokker og slett. Kom deg unna han ts. 

Anonymkode: d9db2...c1f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...