Gå til innhold

Noen erfaringer med maskineriet? Jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer med den bedriften der? Fått tilbud om å være telefonelger hvor de oppgir at man får fastlønn + provinsjon.

Anonymkode: 75a69...e49

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.9.2018 den 1.03, AnonymBruker skrev:

Noen erfaringer med den bedriften der? Fått tilbud om å være telefonelger hvor de oppgir at man får fastlønn + provinsjon.

Anonymkode: 75a69...e49

Tok du jobben? Og hvordan gikk det?

Anonymkode: 5c389...79b

Skrevet

Ja, det er fastlønn og veldig bra provisjon. Du må ha en ganske sterk phyke for å jobbe der, og tåle mye dritt. Hvis du klarer det er det bare å kjøre på ☺️

Skrevet
3 minutter siden, Charlene87 skrev:

Ja, det er fastlønn og veldig bra provisjon. Du må ha en ganske sterk phyke for å jobbe der, og tåle mye dritt. Hvis du klarer det er det bare å kjøre på ☺️

Hvor lenge har du jobbet der da? Hva mener du med dritt? For altså, vet jo man kan få en del dritt fra dem du ringer😂 Men, det bryr jeg meg lite om. Jobbet som tlfselger før..MEN, om teamleder og sjefen ikke behandler ansatte ordentlig så kommer jeg ikke til å søke. Det forrige stedet jeg jobbet på var de sykt flinke på å motivere og løfte oss opp i løpet av dagen.

Så filmen fra dem, og jeg ble så gira😂 Ser utrolig koselig ut der

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du jobbet der da? Hva mener du med dritt? For altså, vet jo man kan få en del dritt fra dem du ringer😂 Men, det bryr jeg meg lite om. Jobbet som tlfselger før..MEN, om teamleder og sjefen ikke behandler ansatte ordentlig så kommer jeg ikke til å søke. Det forrige stedet jeg jobbet på var de sykt flinke på å motivere og løfte oss opp i løpet av dagen.

Så filmen fra dem, og jeg ble så gira😂 Ser utrolig koselig ut der

Okei, er det i Skien du skal søke? 

Skrevet
1 time siden, Charlene87 skrev:

Okei, er det i Skien du skal søke? 

Nei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...