AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Noen erfaringer med den bedriften der? Fått tilbud om å være telefonelger hvor de oppgir at man får fastlønn + provinsjon. Anonymkode: 75a69...e49
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 På 6.9.2018 den 1.03, AnonymBruker skrev: Noen erfaringer med den bedriften der? Fått tilbud om å være telefonelger hvor de oppgir at man får fastlønn + provinsjon. Anonymkode: 75a69...e49 Tok du jobben? Og hvordan gikk det? Anonymkode: 5c389...79b
Charlene87 Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Ja, det er fastlønn og veldig bra provisjon. Du må ha en ganske sterk phyke for å jobbe der, og tåle mye dritt. Hvis du klarer det er det bare å kjøre på ☺️
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 3 minutter siden, Charlene87 skrev: Ja, det er fastlønn og veldig bra provisjon. Du må ha en ganske sterk phyke for å jobbe der, og tåle mye dritt. Hvis du klarer det er det bare å kjøre på ☺️ Hvor lenge har du jobbet der da? Hva mener du med dritt? For altså, vet jo man kan få en del dritt fra dem du ringer😂 Men, det bryr jeg meg lite om. Jobbet som tlfselger før..MEN, om teamleder og sjefen ikke behandler ansatte ordentlig så kommer jeg ikke til å søke. Det forrige stedet jeg jobbet på var de sykt flinke på å motivere og løfte oss opp i løpet av dagen. Så filmen fra dem, og jeg ble så gira😂 Ser utrolig koselig ut der Anonymkode: 5c389...79b
Charlene87 Skrevet 10. november 2019 #5 Skrevet 10. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du jobbet der da? Hva mener du med dritt? For altså, vet jo man kan få en del dritt fra dem du ringer😂 Men, det bryr jeg meg lite om. Jobbet som tlfselger før..MEN, om teamleder og sjefen ikke behandler ansatte ordentlig så kommer jeg ikke til å søke. Det forrige stedet jeg jobbet på var de sykt flinke på å motivere og løfte oss opp i løpet av dagen. Så filmen fra dem, og jeg ble så gira😂 Ser utrolig koselig ut der Anonymkode: 5c389...79b Okei, er det i Skien du skal søke?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #6 Skrevet 10. november 2019 1 time siden, Charlene87 skrev: Okei, er det i Skien du skal søke? Nei:) Anonymkode: 5c389...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå