Gå til innhold

Ekstrem ubesluttsomhet og valg - hva er din erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp stått ovenfor og står ovenfor flere viktige valg. Men jeg lider for øyeblikket av ekstrem ubesluttsomhet - ender med å ikke velge noe. Årsaken til dette er en annen historie. 

Det jeg konkret ønsker å høre fra dere der ute nå er: I de tilfellene du har vært veldig usikker på ta et valg om å gjøre noe - har dere valgt å gjøre det eller ikke, og har det vært riktig? 

Ligger under karriere og studier dette, men jeg tenker på alt av viktige og mindre viktige valg. 

Litt diffust kanskje men for meg vil det gi mening:)

Takk for svar. 

Anonymkode: 3486e...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her: 

For å si det 10x enklere:

Når man er veldig usikker på om man skal gjøre/velge noe - lønner det seg i de tilfellene å velge/gjøre det? Basert på deres egne erfaringer.. 

Skrevet

Dersom jeg er usikker, legger jeg det "bort" og venter til jeg er overbevist. 

Anonymkode: 82c2f...fce

• Liker 1
Skrevet (endret)

I ettertid ser jeg at jeg skulle våget å si ja og heller trekke meg hvis det viste seg å ikke passe. Feks med utdannelse. Når jeg først turte gikk det jo kjempefint og det var ikke en umulig kabal som jeg trodde. 

Endret av Duff
  • Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, Duff skrev:

I ettertid ser jeg at jeg skulle våget å si ja og heller trekke meg hvis det viste seg å ikke passe. Feks med utdannelse. Når jeg først turte gikk det jo kjempefint og det var ikke en umulig kabal som jeg trodde. 

Takk, nyttig innspill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...