gladogvanlig Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 På hotell sover jeg alltid naken i det deilige hvite sengetøyet, og jeg onanerer alltid minst én gang. Liker dessuten å ikke dra for gardinene helt. Hva gjør du av seksuelle greier når du bor på hotell?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Med typen, knuller og blir slikka typ åtte ganger om dagen i den deilige senga. Bader om vi har badekar der jeg rir han i badekaret. Vi pleier og å benytte oss av spa om hotellet tilbyr det. Tar en hotellhelg ca annenhver mnd der vi har god tid til hverandre. Er jeg på hotell aleine i forb med jobb eller annet er det sjeldent jeg onanerer og jeg sover aldri naken. Har nok skjedd at jeg onanerer en kjappis under dyna eller i dusjen men ikke noe jeg har som hotellvane Anonymkode: 80b7b...59b
FrankDrebin Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Hender jeg tar en "kjapp en" for meg selv før jeg legger meg til å sove. Og jeg drar alltid gardinene helt for, det er det første jeg gjør når jeg sjekker inn på et hotellrom, uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Pleier å kjøre pikken i veggen ved hotellsenga. Anonymkode: 5d9da...272
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 På 6.9.2018 den 0.32, frk.jus skrev: På hotell sover jeg alltid naken i det deilige hvite sengetøyet, og jeg onanerer alltid minst én gang. Liker dessuten å ikke dra for gardinene helt. Hva gjør du av seksuelle greier når du bor på hotell? Jeg sover også naken, men har klærne lett tilgjengelig i tilfelle brannalarm. Og så onanerer jeg, gjerne som "sovemedisin" og av og til om morgenen også, og da gjerne i dusjen. Og så hender det at jeg tar en nakenselfie og sender til mannen min. Anonymkode: 12fec...b1b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 Markerer selvsagt alle stoler, gardiner, senger osv med sperm.... Derfor alt hotellinteriør er tilgriset med sæd Anonymkode: 19be0...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #7 Skrevet 8. september 2018 Jeg onanerer alltid to ganger før jeg forlater et hotellrom. Én gang på fjernkontrollen og en gang på dørhåndtaket til badet. (Nei, jeg bruker selv aldri tv-en og åpner døra titl badet med foten). Dere må være klar over hvor lite tid personalet har til å ordne rom mellom gjester. Det er derfor jeg tar minst mulig på ting i rommer. Jeg har alltid på meg sko, bruker aldri stolene og er i fysisk kontakt kun med senga. Anonymkode: 68b06...018
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #8 Skrevet 8. september 2018 Hva er greia med å kline sæd? Hvem bryr seg liksom? De fleste kvinner har hatt sæd både på hender og i munnen, så det er ikke så nøye rett og slett bare barnslig oppførsel av «voksne» menn Anonymkode: 0dbe1...07f 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #9 Skrevet 8. september 2018 Oppfører meg som hjemme. Jaller rundt i undertøyet. Ser en film, sover naken. Tar kanskje en runk før jeg legger meg eller onanerer med dusjstrålen. Ting som jeg ville gjort en helt vanlig dag hjemme. Men hjemme bruker jeg for det meste en vibrator. Den har jeg ikke med meg på hotell. Anonymkode: a3712...bd4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #10 Skrevet 8. september 2018 Jeg har 4-6 hotelldøgn i måneden, min rutine er som så mange andre som reisende menn i førtiårene. Logger meg inn på en av sexmøte-nettsidene og gir beskjed at jeg er tilgjengelig for treff den og den datoen. 3-4 ganger i året får jeg napp, og det er tilfredsstillende nok for meg. Søker da primært kvinner under tredve, helst i begynnelsen av tyve årene. Anonymkode: a9b02...f43
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #11 Skrevet 8. september 2018 Ikke noe annerledes på hotell enn hjemme egentlig, sover naken hvis jeg er varm og med klær hvis jeg er kald, onanerer hvis jeg er kåt og ikke hvis jeg ikke er det. Men kjøper at det er noen som har en greie for det, for jeg har en slags flørtevenn på snap som nesten alltid snapper meg bilde av føttene fra hotellsenga når han er på jobbreise og skriver at det er så deilig å være på hotell e.l. Og så prøver han å dreie det over til noe mer seksuelt, spør hva jeg gjør og har på meg og sånn. Jeg har nesten litt inntrykk av at han blir kåt i det øyeblikket han setter føttene på et hotellrom. Anonymkode: c7afa...d2d 1
Elaine Marley Skrevet 8. september 2018 #12 Skrevet 8. september 2018 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
*Elisabeth* Skrevet 8. september 2018 #13 Skrevet 8. september 2018 (endret) x Endret 8. september 2018 av *Elisabeth*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå