AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Blir snart GAL av huden min!! Jeg har prøvd det meste og for de fleste hudtypene og ALT funker.... i ca 2-3 uker før det er rett tilbake til start. Huden min blir skikkelig bra med en gang jeg prøver noe nytt men så kommer kvisene krypende etter kort tid. Hjelp meg!! Jeg trenger råd til krem og rens til tørr/sensitiv/kvisete hud. Anonymkode: 9679e...224
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Ettersom huden din er såpass tørr er det nok derfor du får kviser. Derfor er det viktig å spe på med mye fuktighet og gjerne fuktighetsmasker. Går du til en dyktig hudpleier kan du utnytte timen til å lære mye om egen hud og hva den trenger for å bli bra. Du må jo ikke bruke produktene de selger i salongen selv har jeg akkurat begynt med the ordinary. Den er parfymeri og veldig prisgunstig med mange gode ingredienser. Litt strev å sette seg inn i de ulike produktene men vet du hvilke hudproblemer du har har du lettere for å finne de produktene som passer deg Anonymkode: 1ddbd...0ec
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Acne oljen fra rå oils har gjort underverker for en venninne av meg med kviser og rødhet. Den er 100% naturlig så den passer veldig godt til en sensitiv hud. Anonymkode: 1bdd2...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå