AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Vi hadde et brudd i sommer etter tre år sammen. Var han som ble sint på meg, jeg var knust! Han logget seg på match.com. Vi er nå sammen igjen og har vært det i ca 4 uker. Jeg ba han slette kontoen sin, men han er der fortsatt... synes dette er så utrolig sårende, er jeg bare en «mens man venter på noe bedre» for han? Anonymkode: c5f63...2b1
Caduceus Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 For meg blir det veldig rart. Jeg ville slettet noe sånt uten betenkning av respekt for min partner. Har du snakket med ham om det og sagt rett ut hva du synes om det? 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Ja jeg konfronterte det med han for to uker siden, han sa han hadde prøvd å slette den, men jeg forstår ikke at det skal være så vanskelig, blir oppgitt å lei meg. Han vet godt hva jeg føler rundt dette. Anonymkode: c5f63...2b1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Ja tydeligvis er du det om han ikke stopper å reklamere seg som singel og søkende på nettdating Anonymkode: 50713...d2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå