Pepsan Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Heisann! Ser att det ær många trådar angående detta. Har sjælv anvændt lancomes photogenic, och har nu fått några prover på adaptive som jag tycker ær jættebra. Men...det finns ju så otroligt mycket på marknaden nu, och jag vill veta vad ni har før hudtyp och vad ni tycker ær bæst?
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har supertørr hud, og bruker foundation IKKE i hele ansiktet, men flekkvis der jeg ville brukt concealer (under øynene, rundt nesen), siden foundation gir mer fuktighet enn concealere. Mine favoritter: *Kanebo Cream Finish foundation *Versace Hydrating Foundation I sommer trodde jeg at jeg hadde funnet en såkalt Hellig Gral i foundationen fra Bare Escentuals, men for tida kan jeg ikke bruke den, siden den ser ut til å trekke fuktigheten ut av huden. Men tar den fram igjen når det blir varmere i været.
Saga Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har blandingshud (tørr, men tendenser til mye talg produksjon). Bruker Kanebo Cream Finish. Er så himla fornøyd!
Petronella Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 lancome nesten alle saMMEN.. color id er knall.. og dior sine skuffer aldri
Jenni Skrevet 19. mars 2005 #5 Skrevet 19. mars 2005 Et lite tips til Lilith; hvis ID'en virker litt uttørkende, er det fordi den ikke har blitt "swirlet" lenge nok i lokket. Snurr den i noen sekunder lenger (7-10 sek) så blir det bedre skal du se. dette er på grunn av at den inneholder sink
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 Et lite tips til Lilith; hvis ID'en virker litt uttørkende' date=' er det fordi den ikke har blitt "swirlet" lenge nok i lokket. Snurr den i noen sekunder lenger (7-10 sek) så blir det bedre skal du se. dette er på grunn av at den inneholder sink[/quote'] Takk for tipset Men det er nok ikke bare at den VIRKER uttørkende; den er skikkelig uttørkende! Huden min blir som sandpapir i ettertid, så den bør jeg nok sette langt inn i skapet til det blir varmere i været. Synd, for mineralfoundation skal jo være det sunneste for huden. Lurer på om alle merkene har de samme egenskapene? Det jeg liker med BE, er jo at den ikke blir så matt og pudderaktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå