AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Hvor lang tid hadde det vært før noen fant deg? Er det snakk om måneder, dager eller uker? Jeg har tenkt litt på dette noen ganger. Jeg har kun familie, ingen venner. Har heller ikke et så nært forhold til familie, ikke mor eller far heller. Snakker aldri med pappa, mamma snakker jeg med en gang i måneden. Jeg får per tidspunkt sosial stønad av nav, og er ikke i jobb nå. Det er mulig naboene hadde merka lukten av meg etter noen uker, eller leilighetseier hadde lurt siden han ikke får husleia si. Nå er det jo nav som betaler husleia for meg, og der er jeg kun hver annen måned. Jeg lurer på om det hadde tatt en måned, kanskje mamma hadde lurt, men er ogsp en sånn person som glemmer å svare på meldinger, og det er folk vant med.. Hvis jeg for eksempel hadde død, anner ikke av hvilken grunn, jeg er helt frisk, men ting kan jo skje, er jeg redd for at jeg vil råtne.. Anonymkode: 0dc36...1de
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Du burde gå til en psykolog ... Tror nok noen hadde funnet meg løpet av få dager , vil da ihvertfall tro det! Anonymkode: c8218...cad 5
visp Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Vel, jobben hadde nok reagert dag 1, men når du ikke jobber skjønner jeg at det ikke er et alternativ. Jeg har noen eldre i familien som sender meg melding en gang i uka, bare sånn at jeg skal reagere om det ikke kommer noe. Du hadde kanskje slappet mer av om du hadde en sånn avtale med noen? 3
ViljaH Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Samme dag. Bor ikke alene så familien i husstanden ville merket det. Jobben ville merket og etterlyst fravær uten varsel minimum dag 2, mest sannsynlig dag 1. 3
Blue Berry Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Noen timer. De bor 40 min unna, men snakker med foreldre og søsken flere ganger om dagen.. Litt betryggende egentlig.... Men ikke noe jeg tenker på
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 1 minutt siden, ViljaH skrev: Samme dag. Bor ikke alene så familien i husstanden ville merket det. Jobben ville merket og etterlyst fravær uten varsel minimum dag 2, mest sannsynlig dag 1. Ts: bryr jobben seg da? Jeg har selv aldri vært i jobb, flyttet nylig ut hjemmenifra, eller ble kastet ut så jeg får litt hjelp av nav nå. Jeg trodde det var slik at om du ikke møter på jobb og de ikke får kontakt med deg, får du sparken, det er det. Høres rart ut at de ville meldt til politiet... Anonymkode: 0dc36...1de
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Jeg håper jo gubben ville oppdaget det om han snublet i et lik. Om ikke han så tror jeg sjefen hadde etterlyst meg rimelig fort. Naboen ville nok ha reagert ganske kjapt og om noe var unormalt og bilene hjemme, vi pleier å gi beskjed om vi reiser bort, og ditto. Familien bor langt unna så kunne nok gått en liten uke før de hadde syntes det var veldig rart om det ikke kom noe fra meg. Så maks noen dager. Anonymkode: aa961...fb6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts: bryr jobben seg da? Jeg har selv aldri vært i jobb, flyttet nylig ut hjemmenifra, eller ble kastet ut så jeg får litt hjelp av nav nå. Jeg trodde det var slik at om du ikke møter på jobb og de ikke får kontakt med deg, får du sparken, det er det. Høres rart ut at de ville meldt til politiet... Anonymkode: 0dc36...1de Ja de fleste arbeidsgivere er faktisk folk de og, med omtanke for de som de ansetter. Selvfølgelig reagerer man om folk fordufter uten grunn. Anonymkode: aa961...fb6 11
Gjest Belle âme Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Sekunder/minutter. Er ganske sjeldent aleine
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 Minutter. Svarer jeg ikke raskt nok så maser den ene venninna mi noe voldsomt 😅 Anonymkode: ea790...180 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Noen timer. Bor med ektemann. Regner også med hundene hadde gitt lyd fra seg så kanskje naboene hadde hørt det. Spesielt den ene er litt overdramatisk av seg og har en tendens til å tro at jeg er død når jeg sover, har sex, dusjer eller går ned trappen (tør ikke gå i trappen enda) Haha. Ellers ringer min mor daglig, noen ganger flere ganger daglig, og vet at jeg er kronisk syk - så ville nok oppdaget det fort. Hadde det vært opp til pappa kunne det nok gått 6-12 mnd, men hvis jeg først ikke tar telefonen blir han hysterisk ila. sekunder. Anonymkode: aed82...633
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 Regnet meg frem til 6-8 dager, for venner/familie å finne det ut. Jobben hadde merket det dag 1. Anonymkode: 2d975...ff8
BerntHulken Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 Det kunne ha gått opp til 5 dager. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 Er sykemeldt, så jobben ville nok ikke merket så.mye.. Ellers samsover jeg med ene barnet og mannen ville nok også funnet meg. Vi sender også flere meldinger ila dagen. Max 6 timer tipper jeg. Anonymkode: 13918...3a3 1
GammelKaktus Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 Uff, jeg hadde nok ikke ligget lenge, sønnen min hadde nok funnet meg om jeg tok kvelden... Før jeg fikk barn så kunne jeg nok blitt liggende en stund uten at noen stusset over det.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 Jeg bor alene som student i hovedstaden, men har kontakt med foreldre og nære venner hver eneste dag så det hadde maks tatt 2 dager før jeg hadde blitt meldt savnet. Anonymkode: 2b33c...a22
Cata Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Det kommer selvsagt an på. I en uke ville det kanskje gått to dager. Jobben ville nok etterspurt meg på dag to om de ikke hadde hørt noe. Hadde jeg falt om rett før påske kunne det gått opptil 6 dager antar jeg og i løpet av en sommerferie kunne det sikkert tatt 1-2 uker. Familien ville nok begynt å lure etter en ukes tid, men hvis jeg hadde vært på reise ville de sikkert ikke laget oppstyr før etter enda noen dager.
shoppedilla Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 Datteren min hadde vel oppdaget det, men ikke skjønt noe. Samboer hadde forhåpentligvis oppdaget det. Ellers hadde nok også mamma reagert samme dag siden vi prater 1-5 ganger daglig og nå blir naboer 😛 for pappa tror jeg det kunne tatt en uke om han ikke hadde bodd med mamma. Søsken, venner og øvrig familie håper jeg hadde reagert innen 6 mnd 😂
matrobot Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 Jeg var faktisk inne på samme tanke da jeg var en singel student. Det ville kanskje ha gått 1-2 måneder før noen oppdager det. Med mindre om det er i desember, da vil familien lure på hvorfor jeg ikke kommer på besøk. Men nå bor jeg samme med 2 småbarn. Jeg håper at de greier å kontakte naboen om det skulle skje noe med meg. Håper at de slipper å oppleve det. Om barna skulle være hos moren sin, vil det kanskje ta en helg før noen oppdager det. Jeg har forøvrig en ganske fleksibel jobb og jobben min vil ikke oppdage før 1-2 uker, dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #20 Skrevet 5. september 2018 Nå har jeg barn, men skulle jeg dø, da de reiser på ferie til far. Så kunne jeg ha ligget i 2 uker. Men familien min hadde vel ikke reagert før det gikk 6 mnd uten kontakt. Men har noen venninner som nok hadde reagert hadde det gått en måned. Anonymkode: 3fdc3...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå