Gå til innhold

Folk som aldri ser inn i kameraet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en god venn som jeg er mye sammen med. Personen har ett trekk jeg har reagert litt på. Hun ser aldri inn i kameraet når man tar bilder. Ikke smiler hun heller. Dette kan være gruppebilder der alle står oppstilt og smiler til kamera, men ikke denne personen. Ser ofre bort. Synes det er rart? 

Anonymkode: e5d07...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tanker rundt dette? Jeg synes det er rart.. er akkurat som om personen har noe skjule. Har alltid følt det er noe ved denne personen, men klarer ikke forklare hva. Hun smiler aldri når man møtes heller, ser meg aldri inn i øynene og smiler og sier «hei» slik andre gjør. 

TS

Skrevet

Hva så egentlig? :laugh:

Kanskje hun syntes hun ser søtere ut på den måten? 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun ikke liker å bli tatt bilder av? Er jo mange som tar bilder i øst og vest for å dele på sosiale medier for tiden.

Anonymkode: 24194...c7d

• Liker 16
Skrevet

Det er bilder som blir tatt i konfirmasjoner og liknende. Alle bilder jeg har av personen er alvorlig og ser ned/ ikke i kamera, der alle andre ser glade ut og ser på kameramannen. Unnvikende på en måte.

TS

Skrevet

Kanskje hun egentlig er ett gjenferd.. 

Anonymkode: 30786...141

• Liker 10
Skrevet
7 timer siden, Autumnia skrev:

Dårlig sevtillit.

Skulle jeg til å skrive også.  Jeg fryser helt til innvendig  når noen skal ta bilde for jeg har så dårlig selvbilde,  noe andre nok ikke helt vet. Jeg ser vekk og  blir så brydd at jeg ser sur ut. Vil liksom heller forsvinne i tapeten enn å stikke meg frem så derfor smiler jeg ikke fordi jeg føler det blir sånn "se på meg". Skjønner jo at det ofte blir motsatt at den sure peker seg ut men jeg hater bilder og føler meg stygg og later som jeg ikke ser at noen skal ta bilde for da får jeg nesten innvendig panikk og angst 

Anonymkode: fc6ce...c17

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker ikke å bli tatt bilder av. Har dårlig selvtillit og synes jeg ser enda styggere ut på bilder enn i virkeligheten. Det er ikke ofte jeg kommer med på bilder.

Det trenger da være noe galt med henne. Hvorfor skulle det være det?

• Liker 7
Skrevet

Dette er en voksen person med barn osv. Da pleier de fleste av oss å vite hvordan «te» seg forran kamera i familie tilstelninger osv. Ser ut som der er noe galt ja..

Skrevet

Jeg gjør det samme fordi jeg hater å bli tatt bilder av. Jeg ser aldri ut som meg selv på bilder, siden jeg blir så anspent, så derfor ser jeg ikke vitsen i å «se på kameraet» sånn at det blir tatt bilde av det.

Anonymkode: 2f0ca...e6c

• Liker 3
Skrevet

Hun liker vel ikke å bli tatt bilde av da

Anonymkode: 868c2...d31

• Liker 3
Skrevet

Jeg misliker også å bli tatt bilde av. Blir litt provosert over at mange tar det som en selvfølge at bilder er greit. Ser ut i lufta med halvsmil og regner med at bildene drukner i søppelmengden på Facebook uansett.

Anonymkode: 06532...235

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker folk som gjør hva de vil. Er så veldig lei av alle posørene som selger seg via linsene.

Anonymkode: d6e92...95b

• Liker 6
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har en god venn som jeg er mye sammen med. Personen har ett trekk jeg har reagert litt på. Hun ser aldri inn i kameraet når man tar bilder. Ikke smiler hun heller. Dette kan være gruppebilder der alle står oppstilt og smiler til kamera, men ikke denne personen. Ser ofre bort. Synes det er rart? 

Dere er ikke så gode venner egentlig, kanskje? Og du håper å få jobb på sirkus der du skal "lese" andre fordi du har slike enorme intuitive evner? Her skal du få en revolusjonerende idé: spørr! 

Anonymkode: 0504b...bdd

• Liker 4
Skrevet

Jeg er rett og slett ikke fotogen. Bilder av meg likner ikke på det jeg ser i speilet i det hele tatt. Og det hater jeg å bli tatt bilde av. Jeg blir fryktelig ukomfortabel og styrer helst unna. Og ja, jeg har store barn og faktisk har det blitt verre med årene. 

• Liker 4
Skrevet

Kan jo ikke se inn i kameraet når det tar bilde. Da vil det jo stjele sjelen din.

Anonymkode: 5f224...ed7

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser egentlig ikke problemet. Unntaket må kanskje være for eksempel når barna dine konfirmerer seg eller gifter seg. Da synes jeg man bare må bite det i seg. På ferier, bursdager og slikt synes jeg ikke det er så farlig.

Skrevet
2 timer siden, funginger skrev:

Jeg ser egentlig ikke problemet. Unntaket må kanskje være for eksempel når barna dine konfirmerer seg eller gifter seg. Da synes jeg man bare må bite det i seg. På ferier, bursdager og slikt synes jeg ikke det er så farlig.

Vel.. det er jo i slike situasjoner jeg reagerer. Ikke ellers på random bilder. Men, der manstår oppstilt til familiebilder med gudbarnet osv og man da velger se bort og ikke smile. 

TS

Skrevet

Hun hater nok å bli tatt bilde av. Jeg gjør det, er noe av det verste jeg vet. Har dårlig selvtillit og føler bare at jeg lyser stygg og feit på bilder. Uansett om jeg smiler/ikke smiler, ser rett frem/ned/til siden, har ingenting å si. Stygt blir det. Og da blir man ukomfortabel og man klarer ihvertfall ikke å fake det. 

Anonymkode: f1795...141

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...