AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #21 Skrevet 5. september 2018 Synes det er litt rart å reagere på noe sånt. Vær glad han har en hobby, som han er stolt av å vise frem😊 Kvinne her. Anonymkode: 8db0b...c83 3
applestories Skrevet 5. september 2018 #22 Skrevet 5. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også type 10000 brikker puslespill på veggen 😁 har også blueprints av gamle propellfly og rare plakater. Jeg vet det er nerdete, vil heller ha ei dame som ser humoren i det enn ei som blir flau... gusj Anonymkode: eb0f3...7c6 Det blir jo noe heelt annet. Hadde du tatt et fly fra hverandre og limt bitene fast på veggen slik at det aldri fikk bli fly igjen, da snakker vi dealbreaker
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #23 Skrevet 5. september 2018 Om puslespill på veggen overgår det at han er snill, gentleman, kjekk, har mye selvironi, og tar deg med på helt fantastiske dates, så stusser jeg mer over dine krav enn hans stil! Om du mener stil på innredning er viktigere enn at han er snill, kjekk og gentleman, så for all del dropp han, så kan vi som har andre verdier enn deg gjøre ett kupp! Anonymkode: 55082...624 7
altflyter Skrevet 5. september 2018 #24 Skrevet 5. september 2018 Jeg har puslespill på veggen. Visste faktisk ikke at det var sett på som harry jeg 3
Surikatta Skrevet 6. september 2018 #25 Skrevet 6. september 2018 Personlig synes jeg det er harry, men jeg hadde ikke latt det vippe meg av pinnen såpass at jeg vurderte forholdet på nytt.
magikeren Skrevet 6. september 2018 #26 Skrevet 6. september 2018 Å ha puslespill på veggene er ganske tydelig tegn på at man er en seriemorder som liker partere kvinnene sine, for så å pusle bitene sammen med biter av andre kvinner. Dette vet jeg alt om, har sett det på criminal minds
Daria Skrevet 6. september 2018 #27 Skrevet 6. september 2018 (endret) Han er vel stolt av dem, da - det ligger jo mye arbeid bak. Jeg ville ikke reagert på det med mindre motivene var helt grusomme, men det blir jo en annen diskusjon. Egentlig tror jeg at jeg ville sett det som en pluss - mannen har en stille, billig og lite krevende hobby han kan bedrive helt for seg selv og være fornøyd med det, det høres ut som en mann etter min smak Endret 6. september 2018 av Daria 1
Gjest padawan Skrevet 6. september 2018 #28 Skrevet 6. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det et hans hobby. Liker du det ikke så burde du holde deg unna. Anonymkode: b53c7...0a3 Slenge meg på denne. et hjem forteller jo mye om en person.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #29 Skrevet 6. september 2018 Jeg hadde synes det var litt kult, jeg, men jeg liker gutter som er litt nerdete. Ungkarsboliger har jo en tendens til å bære litt preg av å være nettopp det. Om man flytter sammen skal man innrede sammen, tenker jeg, og man kan bli enige om hvordan man vil ha det. Det er ikke en gang sikkert han synes det er fint, men mer at han synes det er gøy å gi uttrykk for hobbyen. Anonymkode: 168c0...0da
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. september 2018 #30 Skrevet 6. september 2018 (endret) Kvinner som deg bekrefter at jeg har gjort det riktige valget ved å holde meg singel. Personlig ville jeg aldri hat pusslespill på veggen. Men kan virkelig ikke se noe problem med det. Endret 6. september 2018 av Eugene Onegin
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #31 Skrevet 6. september 2018 Jeg dater ei jente som har strikking som hobby. Noen ganger bruker hun gensere hun har strikket! Harry ass! Anonymkode: 4715f...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå