Gå til innhold

Daten har hengt opp puslespill på veggen... Harry!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, jeg innser at dette høres gaaanske teit ut. Men jeg dater en fyr, som på mange måter er helt perfekt! En skikkelig gentlemann, kjekk, med god fast jobb, humor og en god porsjon selvironi. Datene ute har vært helt fantastiske, og han har virket veldig normal. Men jeg var med ham hjem, og plutselig fikk jeg et helt nytt syn på ham... Leiligheten i seg selv var forsåvidt veldig fin og enkel, og det var veldig rent og pent, men innredningen og smaken?? Hjeeeelp! Han er litt nerdete på en del områder, og elsker åpenbart puslespill. Og på veggene hang flere svæære puslespill på flere tusen brikker med motiver fra ulike ting (tør ikke si hva, i tilfelle noen kjenner ham😂), som han da omhyggelig har puslet og limt opp på veggene sine. 

Hehe, jeg vet det er en liten ting, men jeg synes det er så utrooolig harry! I tillegg har han masse pynteputer i knæsje farger, ingenting matchet, og alt virket bare så utrolig smakløst. Han kler seg helt greit, da, jeg har ikke reagert på klesstilen. Men disse puslespillene tok litt kaka for min del🤣

Er det no go for dere å date en fyr med sykt tacky smak, eller er det totalt uvesentlig??

Anonymkode: 08d70...93c

Skrevet

Altså, skal man slutte å date en fyr fordi han har hengt opp puslespillene han jobbet hardt med? Det er jo egentlig bare litt søtt. Spiller det noen rolle for deg da? De færreste menn er så veldig interessert i interiør, så det blir som det blir hos dem. Ikke noe å henge seg opp i. 

Anonymkode: 1aa04...1d3

• Liker 24
Skrevet

Man må se litt gjennom fingrene på ting. Det høres ut som en bra kar, så ikke la noe så uviktig avgjøre ting for deg.

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke være perfekt på alle områder

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er så dårlig gjort ovenfor puslespillene.. det tar jo bort hele deres raison d'être 😟

• Liker 1
Skrevet

Awww han høres søt ut 😍

Anonymkode: 10390...a4c

• Liker 7
Skrevet

Jeg har også puslespill på veggen. Så kjekt at det er flere av oss! 😄

Anonymkode: c1cec...7d6

• Liker 5
Skrevet

I datingstadie hadde jeg ikke brydd meg om sånt hang på stua. Om det ble seriøst, og at man velger å flytte sammen, kunne han jo bare hatt et eget rom for sånt og ille i stua. Sånt finner man mest sannsynlig ut av. 😊

• Liker 2
Skrevet

Det et hans hobby. Liker du det ikke så burde du holde deg unna.

Anonymkode: b53c7...0a3

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, applestories skrev:

Jeg synes det er så dårlig gjort ovenfor puslespillene.. det tar jo bort hele deres raison d'être 😟

😂 Haha, jeg skal si det til ham. At han ikke har tatt mer hensyn til puslespillenes følelser. 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Dette ville jeg ikke brydd meg om i det hele tatt.

Skrevet

Jeg hadde nok fått vondt i øynene, men er han er bra kar, så ser man likevel gjennom fingrene for det! 

Anonymkode: 3f436...e9a

Gjest Springfjær
Skrevet

Det er da bare en hobby. De største puslespillene er jo skikkelig tidkrevende, hvorfor skal man ikke få vise dem frem? 

Skrevet

Samboeren min (vi bor nå i det som var bare min leilighet 🤣) bodde i en leilighet som... tja... altså. Jeg skulle ønske puslespill var det eneste som satte meg ut, hahaha. Han har alltid bodd der alene, og mtp jobb sov han egentlig bare der. Så noe tid til å møblere hjemmet tok han seg aldri. Det var virkelig det tristeste jeg har sett. Hadde til og med plassert minikjøleskap på soverommet - var unødvendig å ha kjøleskap på kjøkkenet når det var bare han der :klo::grinele: Hadde ting jeg stusset på der latt han gå, så hadde jeg gått glipp av alt. Tror menn som bor alene, spesielt når en har gått ifra å bo med noen for så å måtte flytte for seg selv, gjerne blir litt... stusselige. Samboern min er i hvert fall helt normal, og vi har kjøleskap - på kjøkkenet! 😂

Anonymkode: bab6d...c7c

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns ikke det er harry :riste:

• Liker 2
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 Haha, jeg skal si det til ham. At han ikke har tatt mer hensyn til puslespillenes følelser. 

Det har jeg forsøkt, det blir ikke nødvendigvis godt mottatt. Men anbefaler absolutt at du prøver!:P

Skrevet

Du fortjener ingen🙃

Anonymkode: 1fb14...a6d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også type 10000 brikker puslespill på veggen 😁 har også blueprints av gamle propellfly og rare plakater. 

Jeg vet det er nerdete, vil heller ha ei dame som ser humoren i det enn ei som blir flau... gusj 

Anonymkode: eb0f3...7c6

• Liker 6
Skrevet

Min kjære gjennom 18 år, har mange ganger en klesstil som får meg omtrent til å spy. 

Vi er oppvokst i totalt forskjellige miljøer; jeg i et urbant miljø, han på ytterste landsbygda. 

Likevel er han min "soul-mate" og til uka feier vi 18 år sammen. 

TS, gi ham litt slakk når det gjelder puslespillene. Det er ikke sikkert at dette vil bety noe på sikt. 

Anonymkode: 211e4...e4a

• Liker 9
Skrevet

Han der må du dumpe. Det er virkelig ikke normalt med puslespill på veggene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...