Gå til innhold

Leter etter den perfekte treningsthigts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en treningstights fra adidas på Zalando for to-tre år siden. Den er PERFEKT! Dessverre er den ikke å finne noe sted lenger (lett over alt på nettet føler jeg). Den er litt tykk i stoffet, matt og sitter veldig fint og skjuler alt av cellulitter etc.. står den er laget av 93% polyester og 7 % elastine..

Den er dessverre veldig godt brukt og begynner å bli slitt. Er derfor på jakt etter en ny perfekt treningsthigts.

Den må:

- IKKE være blank/skinnende

- IKKE være bomullsthigts

- Ha høy midje

- Gjerne litt tykk i stoffet/ikke gjennomsiktig

- Være behagelig, stretchy og ikke skli ned

(- Er et pluss om den er enkel, men kan gjerne ha detaljer på sidene (slik som feks adidasstripene da jeg føler det virker slankende).

Noen som vet om min drømmethigts? :)

Anonymkode: 01607...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å komme med noen anbefalinger da det jo helt kommer an på hva som passer din kropp. Men jeg syntes Aimn er bra :) 

Anonymkode: a51fc...1cf

Skrevet

Jeg er personlig glad i Nike

Skrevet

Sorry avsporingen, men: «This model is 175 cm and wears a size S.» Stakkars folk som er 160 eller til og med lavere...

Jeg liker Kari Traa sine. De er ikke så tynne og mønsteret gjør at de blir mindre gjenomsiktige og tar fokus vekk fra andre ting.  Hvis det er riktig type mønstet da...

Anonymkode: f758d...4ae

Skrevet

Jeg liker faktisk veldig godt H&M sine. Tykke i stoffet, sitter fint. De har mange ulike varianter, og jeg pleier alltid å kjøpe en variant med snøring i livet. Veldig gode! Og veldig rimelige.

Anonymkode: 6634c...632

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...