Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å si opp jobben i vikarbyrå. Holder det med en skriftlig oppsigelse eller bør man ta en telefon på forhånd å annosere at man sier opp for å avslutte på en god måte?

Anonymkode: 40d12...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på. 
Har du jobbet der lenge? har du hatt faste steder du har jobbet? har du hatt mye kontakt med vikarbyrået? 

Jeg har stortsett vært utplassert på ett fast sted fra vikarbyrå, og uten mye oppfølging, da har jeg varslet muntlig til leder på det stedet, og skriftelig til vikarbyrå. 

Skrevet
1 minutt siden, _popcorn_ said:

Det kommer an på. 
Har du jobbet der lenge? har du hatt faste steder du har jobbet? har du hatt mye kontakt med vikarbyrået? 

Jeg har stortsett vært utplassert på ett fast sted fra vikarbyrå, og uten mye oppfølging, da har jeg varslet muntlig til leder på det stedet, og skriftelig til vikarbyrå. 

Har jobbet ganske kort tid, men har fått tilbud om fast på to av stedene jeg har jobbet som vikar.

Skrevet

Hvis du kun har vikarkontrakt, så er det jo bare å si nei til oppdrag. Kan skrive en oppsigelse med, Jeg ( navn) har nå fått fast jobb og sier da opp min vikarstilling hos dere  Mvh Navn Navnesen

Anonymkode: 06d9a...d27

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du kun har vikarkontrakt, så er det jo bare å si nei til oppdrag. Kan skrive en oppsigelse med, Jeg ( navn) har nå fått fast jobb og sier da opp min vikarstilling hos dere  Mvh Navn Navnesen

Anonymkode: 06d9a...d27

Takk for svar. Har vikarkontrakt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...