Christer Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Etter å ha vanket på disse sidene en stund så har jeg oppdaget at det er veldig mange jenter som har hatt mye eldre elskere (f. eks jente på 18 og mann på 38) og mange av jentene mener at denne elskeren er den beste de har hatt. Av den grunn så lurer jeg på hvorfor disse mennene er bedre en gutter/menn i tjueårene. Hvilke feil er typisk for unge menn og hvilke ting gjør eldre menn bedre. Ønsker bare seriøse svar. Ikke bare svar lengre forspill osv, men forklar hva de gjør.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Uten å generalisere: Det er ikke noe "galt" med gutter i 20-årene, og de mennene i 30-årene som har den trygghet, selvtillit og modenhet som jenter ofte faller for, var også uerfarne og litt barnslige da de var f eks 22 år. Verre er det ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har alltid tent på eldre menn, men for min del har det hatt fint lite med det seksuelle å gjøre. Man vet jo ikke hvor bra den mannen er seksuellt før man får han i sengen. Min erfaring er at eldre menn ikke på noen måte er bedre elskere enn yngre. Da jeg var 25 hadde jeg et elskerforhold til en utrolig flott kunstner på 49. Jeg var fasinert av alt han kunne, alt han hadde opplevd, han fikk meg til å le, men han kunne ingenting i sengen som ikke andre menn kan. . Dessuten var han like mye guttunge når det gjalt å jakte på damer som yngre menn er. Nesten litt verre. Han følte vel alderen tynge og skulle rekke over flest mulig på kortest mulig tid Det samme med en annen mann på 55 som jeg heldigvis bare var med en gang. Han skulle vise meg hva "ekte" menn var god for ,sa han. Det var fint lite... Andre menn har for det meste vært 10-15 år eldre enn meg. Ingen forskjell på det seksuelle. Min grunn til å være med eldre menn har vært at jeg har vært drittlei oppførselen og kjeften til endel yngre menn. Blir ikke tent av slikt snakk. Nå er jeg gift med en mann som er ett år eldre enn meg og min fasinasjon for eldre menn er definitivt forsvunnet. Det er ikke så mye forskjell på dere i grunn :-)
Annie Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Fra vi er i tenårene til vi er ca 25, er det "eldre" menn som er attraktive. Eldre menn er gjerne da de som er rundt 30. Det har noe med å gjøre at jenter modnes raskere enn gutter i den alderen. Etter 25 jevner det seg mer ut. og når vi blir over 40 da vil vi ha yngre menn... (Alle årstall er ca tall)
Christer Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2005 Uten å generalisere: Det er ikke noe "galt" med gutter i 20-årene, og de mennene i 30-årene som har den trygghet, selvtillit og modenhet som jenter ofte faller for, var også uerfarne og litt barnslige da de var f eks 22 år. Verre er det ikke. Det kan jeg godt være enig i. Øvelse gjør mester osv. Men har altså observert jenter her inne som mener at de ikke har hatt fantastisk sex før de har hatt en over 30. Du er vel inne på en del av tingene, men hva akkurat er det som gjør en mann til en god elsker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå