AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Del Skrevet 5. september 2018 Har et lite kjøkken med kun en vegg som har benkeplate og skapdører. Lurer derfor på å kjøpe en kommode til ekstra lagring. Går det syntes dere? De to jeg har tenkt på er disse, men er også usikker på hvem. Veggfargen på kjøkkenet er egghvit, det samme er listverket og en benk jeg har stående der. Gulvet er mørkegrå fliser og selve kjøkkenet er mørk grått med sort marmorert benkeplate. Hvem av disse tror dere blir penest og hvem er mest praktisk? Anonymkode: e7ca6...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Del Skrevet 6. september 2018 Ingen? Anonymkode: e7ca6...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6. september 2018 #3 Del Skrevet 6. september 2018 Så lenge kommoden ikke er for høy, men har plass, så skulle det være fint. Med hensyn til fargene, hadde jeg valgt den mørke, siden flere hvit/eggeskallsfarger ved siden av hverandre kan få noe til å se nesten skittent ut dersom det er lysere og mørkere nyanseforskjell i fargene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #4 Del Skrevet 6. september 2018 Vanlige IKEA-kommoder lagd for oppbevaring av klær egner seg ikke til tyngre ting... Anonymkode: 2e5d2...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 6. september 2018 #5 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg ville heller valgt en kjøkkenmodul med benkeplate lik den jeg hadde på kjøkkenet før, enten i samme farge eller en kontrast, for å få mer helhet og flyt i rommet (høyden og dybden blir da den samme). Et alternativ som jeg ville sett på er et vitrineskap eller en sjenk med plass til glasstøy/servise og så hatt andre kjøkkenting inni kjøkkenskapene. Med de kommodene som ts linket til ville jeg vært skeptisk til oppbevaringsevnen og hvor vanskelig det ville vært å åpne skuffen med tunge ting inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 6. september 2018 #6 Del Skrevet 6. september 2018 Sjekk kvaliteten på skuffene på kommodene, og velg ut i fra hvem som er den sterkeste. Synes ellers det er en god Ide å bruke kommoder når plassen er dårlig og det er økonomiske hensyn å ta. Legg et mykt belegg i bunnen av hver skuff, og du unngår lyd når du trekker en skuff fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #7 Del Skrevet 7. september 2018 Jeg har kommode på kjøkkenet, da det ikke er skuffer i innredningen. Fungerer helt fint. Eneste er at tørrvareskuffen har fått mer vekt enn den tåler så skinnene i den er blitt ganske shabby. I retrospekt hadde det nok vært mer fornuftig å ha bakeboller/litersmål og andre plastgreier i den i stedet for mel/ris/toastjern. Men ja, det går helt fint å ha kommode på kjøkkenet i nøden. Anonymkode: 90fcd...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå