i - magikeren Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 (endret) Jeg har en ny kortstokk som jeg har lyst å prøve. Det er ikke Tarot denne gangen, men Lenormand. Jeg må si at dette systemet kan jeg ikke, så dette kan bli noen rare svar Tenker på jeg kjører på med samme opplegg som tarot, at jeg tenker på ditt fornavn, stjernetegn og fødselsår mens jeg stokker kortene. Du må også stille et spørsmål. Velding mange spør ikke et spørsmål, og vil bare ha et generelt legg, men i dag ønsker jeg faktiske spørsmål. Og innvolverer spørsmålet ditt en annen, så vil jeg gjerne få tenke på vedkommedes navn, stjernetegn og fødselsår også mens jeg stokker. Jeg gjør dette for å lære dette systemet, og jeg legger det ut her for å kunne få tilbakemeldinger. Så om du ikke skriver i innlegget dit at du vil gi tilbakemelding, hopper jeg over deg (Takk er ikke en tilbakemelding - det er unødvendig å takke meg. Tenker mer på om du følte det stemte eller ikke. Konstruktiv kritikk mottas også gjerne). Endret 5. september 2018 av i - magikeren
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Hei.. Grete, fisk , 1966 Blir jeg lenge singel? 😀 Gir tilbakemelding! Anonymkode: 4e639...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå