Gå til innhold

Kvinner forfaller fort med alderen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 5.9.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Også den andre kjæresten hans da. Kelly McGillis.

main-qimg-dba5fdb2dfa1f44a9f3d99938e6686

Anonymkode: 1f319...e35

Ja, du ser sikkert også jævlig lekker ut når noen tar et bilde av deg i hverdagsklær og lite flatterende vinkel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Også den andre kjæresten hans da. Kelly McGillis.

main-qimg-dba5fdb2dfa1f44a9f3d99938e6686

Anonymkode: 1f319...e35

Oh shit..... Hvordan er det mulig? Kan jo ikke være samme dama???

Anonymkode: f278d...ecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner ser jo best ut mellom 18 og 22. Menn begynner ikke å se virkelig bra ut før i slutten av tjueårene, og kan bli heitere frem til de er over femti. Det kan ikke kvinner.

Anonymkode: 529fc...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Takk og lov for at jeg ser betraktelig bedre ut nå som snart 50 åring enn jeg gjorde som 17 åring.

Mulig jeg har blitt eldre i ansiktet, men det er bærre lekkert! Og draget på gutter/menn i alle aldre har ikke blitt mindre, tvert i mot. Aldersspennet jeg kan velge og vrake i, er fra 20 til 60 år, deilig å kunne velge på øverste hylle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ser jo best ut mellom 18 og 22. Menn begynner ikke å se virkelig bra ut før i slutten av tjueårene, og kan bli heitere frem til de er over femti. Det kan ikke kvinner.

Anonymkode: 529fc...ea6

Det er feil. Jeg er 18 og kjæresten min er også 18 og de fleste gutter på den alderen er veldig attraktive.😊 Jeg kan være tiltrukket av menn frem til de er 25 men 30 åringer ser veldig gamle ut synes jeg. Blir fysisk dårlig over å tenkte på hvordan 50 år gamle menn ser ut naken. 🤢

Anonymkode: c96de...92f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg er i førtiårene, og når jeg ser de jeg gikk sammen med på ungdomsskolen, så ser jeg tydelig at det er mennene som har forfalt mest i de fleste tilfellene. Mange av jentene fra skolen, ser i dag freshe og slanke ut, mens guttene har blitt halvgamle gubber med kulemage og måne. 

Anonymkode: 244d6...e22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må dette være en konkurranse? Det er vel fint å eldes. Man blir smartere. Selv er jeg 40 og ser ut som det. Vil heller ha valgt å leve alene, enn med en mann som bryr seg om utseendemessig forfall. 

Anonymkode: 23a88...4f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ser jo best ut mellom 18 og 22. Menn begynner ikke å se virkelig bra ut før i slutten av tjueårene, og kan bli heitere frem til de er over femti. Det kan ikke kvinner.

Anonymkode: 529fc...ea6

Det er det menn prøver å innbille oss. Men hallo! Vi er ikke blinde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner ser jo best ut mellom 18 og 22. Menn begynner ikke å se virkelig bra ut før i slutten av tjueårene, og kan bli heitere frem til de er over femti. Det kan ikke kvinner.

Anonymkode: 529fc...ea6

Dette kommer jo helt an på når man peeker. Som 18-åring var jeg godt polstret med valpefett og hadde ikke fått ordentlige konturer i ansiktet enda, veldig barnslig ansikt og lite populær blant menn. Rundt 25-års alder gikk jeg fra fra den stygge andungen til en svane, fikk penere konturer, tydelige kinnben, penere kropp og alt som er. Nå som 29 har jeg uendelig mye mer draget enn som 20, og folk fra videregående kjenner meg nesten ikke igjen. Grudde meg til å bli eldre helt uten grunn, kun siden jeg har lest vås som du skriver her. 

Anonymkode: 873c5...841

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ser jo best ut mellom 18 og 22. Menn begynner ikke å se virkelig bra ut før i slutten av tjueårene, og kan bli heitere frem til de er over femti. Det kan ikke kvinner.

Anonymkode: 529fc...ea6

Det der kan virkelig diskuteres😂

Anonymkode: 0e868...8da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh shit..... Hvordan er det mulig? Kan jo ikke være samme dama???

Anonymkode: f278d...ecb

hvordan ser de fleste 61åringer du kjenner ut da? For hun har faktisk rundet 60. Og så er ikke amerikanere det folkeslaget som holder seg så bra med alderen, de fleste blir ganske overvektige og ser ganske slitne ut. Nordmenn ser utrolig mye mer freshe, spreke og unge ut i forhold til amerikanere. 

Anonymkode: 277fb...d0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var noen år yngre, var jeg redd for at jeg kom til å bli en av "de" som synes at alle de yngre jentene var de .. hotteste jentene. 

 

Men etter hvert som jeg ble eldre, så har heldigvis hodet mitt ikke hengt seg opp i hva jeg tenkte når jeg var yngre. Greia er, at jo eldre jeg blir, jo penere synes jeg eldre jenter blir. Det skal derimot sies, at de må være modne / i god fysisk form. Altså, ikke en overvektig slabbedask.

 

Jeg skrev jenter... Men mener selvsagt kvinner. Kvinner som holder seg i form og har et stort lager med Intelligens. Det finnes ingenting mere sexy. Takk og lov for at evolusjonen er på min side, og at jeg synes de som er på min alder ++ er de som er mest sexy. 😇

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å holde meg litt til tema, så er det banalt å tro at kjønn x holder seg bedre enn kjønn y. 

Alt handler om gener / livsstil.

Men jeg er litt fucked i hodet, siden jeg er mann, og Ingenting er mere sexy enn det motsatte kjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo selv at forfallet har begynt. Noen grå hår jeg farger bort. Mer tydelige smilerynker osv. Men har likevel opplevd å bli avkrevd legitimasjon for å kjøpe sigaretter etter fylte 40!😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ser jo best ut mellom 18 og 22. Menn begynner ikke å se virkelig bra ut før i slutten av tjueårene, og kan bli heitere frem til de er over femti. Det kan ikke kvinner.

Anonymkode: 529fc...ea6

Dette er jo en smakssak, og så varierer det jo etter hvilken alder du selv er. Jeg er selv passert 40, og selv om jeg synes det er mange gutter/menn i 20-årene som ser veldig bra ut, synes jeg vanligvis ikke de er særlig tiltrekkende. Foretrekker helt klart voksne menn. 

Synes også ofte jenter på 18-22 ofte ser litt barnslige ut, de fleste ser bedre ut når de er 30 enn når de er 18. Synes jeg. 

Anonymkode: 6d44f...3c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner og menn forfaller ulikt. Kvinner får ofte flere rynker, mens menn får dypere rynker. Mange kvinner har kropper som er preget av svangerskap. I tillegg er det ofte slik at menn slipper "billigere" unna. Folk reagerer ulikt på grånende hår, rynker og mage på en mann og på en kvinne. Kvinnen blir i større grad oppfattet som "falmet". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 19.55, AnonymBruker skrev:

Og det har ikke Rebecca De Mornay? Gjør et bildesøk på henne, ansiktsløftningen ser jo ut som at kirurgen har spent opp huden med en skrustikke på baksiden av hodet...

Anonymkode: 1f319...e35

Jo det har hun, men Tom Cruises kirurgi er mer kanskje vellykket. De siste årene har Rebecca De Mornay operasjoner nesten gjort henne ugjenkjennelig. Ansiktsløft og mye fillete kan ofte forandre trekkene så man ikke ser ut som en yngre versjon av seg selv, men som en annen person. 

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder nå egentlig TC seg så godt da? Han var ganske kjekk da han var gift med Nicole Kidman, men jeg synes ikke han ser særlig bra ut lenger. Han har fått puffy face som så mange andre på samme alder. 

Relatert bilde

Relatert bilde

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...