Gå til innhold

Holder på med en fyr som viser null oppmerksomhet, han bare spiller og fester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyren jeg styrer med, og har styrt med i to måneders tid bruker tiden sin på spill og fest. Vi spiller somregel sammen online, så vi prater hele tiden sammen egentlig, men det er alltid flere på samtidig, så ofte ditchet han meg for dem og jeg blir spillende enten alene eller med noen andre. Han spiller hver dag, så og si hele dagen når han ikke jobber og etter jobb eller før jobb. Hvis han ikke spiller drar han på fester, og jeg har aldri blitt invitert. Jeg har klart å dra han fra pcn ett par ganger for å være med meg, men det er ofte en "kamp". Jeg ser han kanskje en gang i uka. Og somregel er han for opptatt til å svare på meldinger, og han hater å snakke i tlf så han ringer aldri. Ene gangen han kom på besøk så spilte han på konsollen min, og jeg lå i armkroken, det er veldig koslig det altså, og rota innemellom osv. Men, jeg føler meg liksom så underprioritert. Festing og spillinga virker alltid som betyr mer. Han sier han føler noe før meg, men vil ta det rolig. Jeg vil gjerne se han oftere, vil at han skal bry seg... Jeg får noen ganger meldinger på morgenen hvor han sier han håper jeg har en fin dag på jobb, noen ganger spør han hvordan det har vært på jobb, og somregel sender han alltid nattameldinger. Men, jeg føler likevel han ikke bryr seg så mye som man skal i en så tidlig fase av "datingfasen". Jeg har så lyst til å si det til han at enten så velger han å prioritere meg litt mer og si at han er seriøs med meg, eller så trekker jeg meg. Likevel er jeg redd for å gjøre det, fordi jeg er redd at det vi har faktisk forsvinner. Men jeg vet ikke hvor mye av det her jeg faktisk orker... Hvordan ville dere reagert?

Anonymkode: 45fc1...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det dere har som du er redd at forsvinner? 

• Liker 21
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Synes varsellampene bør blinke når han holder på sånn som dette allerede i datingfasen. Hvorfor gidder du å bruke så mye av tiden din på en som ikke gidder det tilbake?

Skrevet
Akkurat nå, LittDiva skrev:

Hva er det dere har som du er redd at forsvinner? 

Jeg har det så bra når jeg er med han, og han sier det samme... Vi stortrives i hverandres selskap når vi faktisk er sammen

Skrevet

Hadde ikke giddet brukt en kalori på han der om jeg var deg... Slå opp og finn en som er interessert i deg! 

Anonymkode: d560b...d77

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har det så bra når jeg er med han, og han sier det samme... Vi stortrives i hverandres selskap når vi faktisk er sammen

Dere er jo ikke sammen når dere bare ses en gang i uka og attpåtil ikke har kvalitetstid sammen dere to uten spill og kompiser på slep. Kom deg unna han ts. 

Anonymkode: d560b...d77

• Liker 14
Skrevet

Det er vanskelig å relatere. Er dere voksne? :blink:

Uansett, han elsker deg nok ikke akkurat....

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Det er vanskelig å relatere. Er dere voksne? :blink:

Uansett, han elsker deg nok ikke akkurat....

Starten og slutten av tyveåra. 7 års forskjell.

Elske meg forventer jeg ikke akkurat helt enda, men at han bryr seg litt mer, ja...

Skrevet

Hvordan... fikk dere "noe" i det hele tatt?

Anonymkode: 6f08c...1de

Skrevet

Han vil ikke ha deg

Anonymkode: bac5f...737

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan... fikk dere "noe" i det hele tatt?

Vi jobber sammen, så begynte å flørte. Flørting gikk over til at han kom på besøk (bare kosing, ikke noe mer), mer flørting og begynte å spille sammen, endte med at jeg dro på besøk, og litt mer skjedde. Og det har skjedd hele de fem gangene vi har vært hos hverandre på 2 mnd... (Har sett han litt mer ifht til jobb, en date tidlig tidlig før han var på besøk, og en gang hvor vi lagde middag men han absolutt skulle ha med kompisen sin) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi jobber sammen, så begynte å flørte. Flørting gikk over til at han kom på besøk (bare kosing, ikke noe mer), mer flørting og begynte å spille sammen, endte med at jeg dro på besøk, og litt mer skjedde. Og det har skjedd hele de fem gangene vi har vært hos hverandre på 2 mnd... (Har sett han litt mer ifht til jobb, en date tidlig tidlig før han var på besøk, og en gang hvor vi lagde middag men han absolutt skulle ha med kompisen sin) 

5 ganger på to måneder, og han måtte ha med en kompis når dere skulle lage middag? Dropp ham...

• Liker 10
Skrevet

Høres ut som at denne gutten/mannen ikke er så interessert i et seriøst forhold. Høres også umoden ut. Du kan ikke forandre han, så hvis du vil noe mer - og han vil bare ta det rolig (hvordan du beskriver han, er hvordan han tar det rolig. Han er en fest og spill-fyr). Igjen, relativt umoden og ikke interessert i et seriøst forhold :) 

• Liker 5
Skrevet

Ojojoj! Tenk deg hvordan han blir når han tar deg som en selvfølge, når han er som dette nå! Det minste man kan kreve i en så tidlig fase er at fyren vil være sammen med deg! Nå er du en elskerinne!

• Liker 4
Gjest BearMama
Skrevet

Om han er sånn i nyforelsket stadiet samer han rett og slett ikke interessert i deg....

Skrevet

Bump

Skrevet
På 5.9.2018 den 18.49, Ulla Ullsokk skrev:

Ojojoj! Tenk deg hvordan han blir når han tar deg som en selvfølge, når han er som dette nå! Det minste man kan kreve i en så tidlig fase er at fyren vil være sammen med deg! Nå er du en elskerinne!

Ei ubetalt elskerinne. Han tar henne ikke med ut for å spise en gang. 

Skrevet
På 5.9.2018 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Starten og slutten av tyveåra. 7 års forskjell.

Elske meg forventer jeg ikke akkurat helt enda, men at han bryr seg litt mer, ja...

Oj. Trodde dere kanskje var i 16-18 årsalderen jeg. 

Dette er ikke noe bra forhold. En kjæreste skal prioritere DEG. 

Anonymkode: a4f02...98d

• Liker 4
Skrevet

Friends with Benefits heter dette. Han ser ikke noe kjæreste i deg , vil heller aldri gjøre det for han har det som plommen i egget nå med bootycall han kan styre selv når han gidder, og er ærlig talt ikke bra kjæreste emne selv heller så skjønner ikke hvorfor du håper på noe mer. Er nok en grunn til at ingen jevnaldrende damer gidder han. Du finner en mye bedre og mye mer dedikert og seriøs fyr.  

Anonymkode: 46e2b...542

• Liker 4
Skrevet

Hva skal man egentlig kreve av en fyr? Jeg er lei av å være den som tar alt initiativ. Han er så varm og kald. Noen ganger er han kjempe glad i meg, andre virker han helt fraværende og uinteressert. Hvordan sier man det til en fyr man egentlig vil ha, uten å nødvendigvis skremme han bort, at enten så blir jeg mer prioritert ellers funker ikke dette? For jeg, selv sånn som han oppfører seg noen ganger, vil faktisk ha han. Det bare er noe med han som drar meg til seg... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...