Shinee Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 NÅ har jeg fått 2 datoer til helsefagarbeider fagprøven !! Jeg har allerede begynt og skrive generell del, hms,førsehjelp ocv( lista er lang) Hva er dine beste tips på og forbrede seg ? og på selve prøve dagen ?noen tips der å? Blir litt mye og lese igjennom hele pensumet en gang til på få uker, så hva mener du må prioriteres? (jobber i tilegg fast og fult i sektoren )
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Hvorfor, hvorfor og hvorfor. Dag 1 må du i din pleieplan skrive hvorfor du gjør som du gjør. Du skal skrive om minst 3 av hvert emnefelt i kompetansemålene ( https://www.udir.no/kl06/HEA3-01/Hele/Kompetansemaal/etter-vg3 ) i din pleieplan dag 1. Utførsel dag 2, bør jo gå greit hvis du følger det du skriver i pleieplan, her er jo håndhygiene i fokus. Anonymkode: 50c67...dbd
Shinee Skrevet 5. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor, hvorfor og hvorfor. Dag 1 må du i din pleieplan skrive hvorfor du gjør som du gjør. Du skal skrive om minst 3 av hvert emnefelt i kompetansemålene ( https://www.udir.no/kl06/HEA3-01/Hele/Kompetansemaal/etter-vg3 ) i din pleieplan dag 1. Utførsel dag 2, bør jo gå greit hvis du følger det du skriver i pleieplan, her er jo håndhygiene i fokus. Anonymkode: 50c67...dbd takk for svar. så du mener og skrive 3 i helsefremmede arbeid. 3 i kommunikasjon og samhandling ,3 i yrkesutøvelse osv sov ? er privatist derfor jeg spør .
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 1 time siden, Shinee skrev: takk for svar. så du mener og skrive 3 i helsefremmede arbeid. 3 i kommunikasjon og samhandling ,3 i yrkesutøvelse osv sov ? er privatist derfor jeg spør . Ja, du må også ha med deg de kompetansemålene, du får ikke tatt fagprøven uten den. Så skriv den ut. Tok prøven so praksiskandidat selv i 2017, så regner med det er rimelig likt i dag. Anonymkode: 50c67...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå