Gå til innhold

Hvilke tips har du til forbreding av fagprøve helsefagarbeider

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ har jeg fått  2 datoer til helsefagarbeider fagprøven !!

Jeg har allerede begynt og skrive generell del, hms,førsehjelp ocv(  lista er lang)

Hva er dine beste tips på og forbrede seg ?

og på selve prøve dagen ?noen tips der å?

Blir litt mye og lese igjennom hele pensumet en gang til på få uker,  så hva mener du må prioriteres?

(jobber i tilegg fast  og fult i sektoren )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor, hvorfor og hvorfor. Dag 1 må du i din pleieplan skrive hvorfor du gjør som du gjør. Du skal skrive om minst 3 av hvert emnefelt i kompetansemålene ( https://www.udir.no/kl06/HEA3-01/Hele/Kompetansemaal/etter-vg3 ) i din pleieplan dag 1.

Utførsel dag 2, bør jo gå greit hvis du følger det du skriver i pleieplan, her er jo håndhygiene i fokus.

Anonymkode: 50c67...dbd

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor, hvorfor og hvorfor. Dag 1 må du i din pleieplan skrive hvorfor du gjør som du gjør. Du skal skrive om minst 3 av hvert emnefelt i kompetansemålene ( https://www.udir.no/kl06/HEA3-01/Hele/Kompetansemaal/etter-vg3 ) i din pleieplan dag 1.

Utførsel dag 2, bør jo gå greit hvis du følger det du skriver i pleieplan, her er jo håndhygiene i fokus.

takk for svar.

så du mener og skrive 3 i helsefremmede arbeid. 3 i kommunikasjon og samhandling ,3 i yrkesutøvelse osv sov ?

er privatist derfor jeg spør .

Skrevet
1 time siden, Shinee skrev:

takk for svar.

så du mener og skrive 3 i helsefremmede arbeid. 3 i kommunikasjon og samhandling ,3 i yrkesutøvelse osv sov ?

er privatist derfor jeg spør .

Ja, du må også ha med deg de kompetansemålene, du får ikke tatt fagprøven uten den. Så skriv den ut. Tok prøven so  praksiskandidat selv i 2017, så regner med det er rimelig likt i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...