Gå til innhold

Noen som har vært på intervju med Paradise Hotel?

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor mange som hadde meldt seg på hvis det sto i søknaden, at i år vil PH ikke bli sendt på TV. Alt ellers blir som vanlig, men uten kameraer.

Da hadde det neppe blitt mange søkere. Jeg er ganske sikker på at de som melder seg på gjør det fordi de vil på TV. At det er for opplevelsen tror jeg ingenting på. Tror ikke engang premien topper det å komme på TV.

Anonymkode: ec8ad...cd7

Da blir det jo bare en gratis ferie. Da ville jo langt flere ha meldt seg på. 

Anonymkode: aef9f...09e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det. Du kommer til å ødelegge for både karriere og jobbmuligheter.

Anonymkode: 02a87...f21

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det jo bare en gratis ferie. Da ville jo langt flere ha meldt seg på. 

Anonymkode: aef9f...09e

Det tror jeg ikke. Det blir jo ikke som en vanlig ferie, du er stuck inne på et hotell i mange uker uten TV, internett, musikk osv.

Skrevet
På 9.9.2018 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor mange som hadde meldt seg på hvis det sto i søknaden, at i år vil PH ikke bli sendt på TV. Alt ellers blir som vanlig, men uten kameraer.

Da hadde det neppe blitt mange søkere. Jeg er ganske sikker på at de som melder seg på gjør det fordi de vil på TV. At det er for opplevelsen tror jeg ingenting på. Tror ikke engang premien topper det å komme på TV.

Tror også omvendt, at mange vil være med, men vil ikke på TV. Jeg hadde meldt meg på hvis det ikke ble sendt på TV. :) 

Anonymkode: 3b77e...812

• Liker 2
Skrevet

1. Du MÅ ikke melde deg på PH for å kunne reise og få den samme opplevelsen som de har der inne. Du kan trossalt ta et eller flere fri år - før du skal studere. 

2. Hva er så spennende med festing, alkohol og party 24/7 i antall uker? 

3. Ta deg en utdannelse og skap din egen jobb hverdag. Ingen tvinger deg til å ha en A4 hverdag med kontorjobb, mann og tre barn

3. Det lyser lite livserfaring av deg når ditt største ønske er å være med på et slikt program for å reise og bli kjent i Norge

Anonymkode: 49dd0...f73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...