Gå til innhold

Noen som har vært på intervju med Paradise Hotel?

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg blei valgt ut til å være med på PH, så ville jeg tatt det som en stor fornærmelse og et tegn på at jeg er en uintelligent person som gjør alt for litt oppmerksomhet. Tenk litt lengre.

Anonymkode: fea4f...f3e

Eller det kan være et tegn på at du har en spennende og interessant personlighet. :) Trenger ikke være uintelligent av den grunn. Flere tidligere deltakere av Paradise Hotel studerer eller har begynt å studere f.eks. sykepleie, vernepleie, økonomi og pedagogikk. Det er også ganske tydelig at mange ikke er der for oppmerksomheten, men for opplevelsen (f.eks. Leo fra i fjor). 

Anonymkode: 3b77e...812

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller det kan være et tegn på at du har en spennende og interessant personlighet. :) Trenger ikke være uintelligent av den grunn. Flere tidligere deltakere av Paradise Hotel studerer eller har begynt å studere f.eks. sykepleie, vernepleie, økonomi og pedagogikk. Det er også ganske tydelig at mange ikke er der for oppmerksomheten, men for opplevelsen (f.eks. Leo fra i fjor). 

Skulle stå "eller er ferdig utdannet innen" :) 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett er det et stort sjansespill. Personer som Leo tror jeg alltid kommer til å klare seg i livet, men nå er ikke alle som han. 

Anonymkode: aef9f...09e

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det disse opplevelsene består i?? De er jo stuck på samme hotell i ukesvis.

• Liker 9
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg blei valgt ut til å være med på PH, så ville jeg tatt det som en stor fornærmelse og et tegn på at jeg er en uintelligent person som gjør alt for litt oppmerksomhet. Tenk litt lengre.

Anonymkode: fea4f...f3e

Man må ikke nødvendigvis være mindre intelligent for å delta i et slikt program. Selvfølgelig finnes det flust av eksempler på deltakere som fremstår som om de burde vært beskyttet for seg selv, men dette gjelder nok langt ifra alle. 

Jeg tror flere av deltakerne er ganske normale hva gjelder interlligens, men at de gjør seg til for å skape underholdning. I tillegg klippes programmene på en slik måte at alt det oppegående/normale du sier bortgår til fordel for gullkorn, krangler og mindre heldige uttalelser. Jeg tror man kan være aldri så oppegående og likevel bli fremstilt som et brødhue, dersom produksjonen ønsker det. 

Det vitner heller om lavere intelligens å tro at man selv er mer intelligent enn andre, basert på et 45 minutters program laget spesifikt for uderholdning.

Anonymkode: a51aa...275

• Liker 4
Skrevet

Venninna mi dro! Jeg meldte hun på, og hun dro på intervju for gøy for 1 år siden. Det var gruppeintervju, og man måtte virkelig gjøre noe ut av seg for å komme med. 

Anonymkode: dfa6c...9b5

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det vet jeg dessverre ikke. Men i mailen stod det at de holder intervju i midten av september, så jeg regner med at søknadsfristen utløper ganske snart. Kan jo hende de holder intervjuer senere enn det og, men jeg ville ikke ventet stort lenger. Planlegger du å søke?

Anonymkode: 8b2c6...e3b

Jupp, tenker å søke. Men er jo så sjukt mange søkere haha, sjansen er jo liten for å komme inn.

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

TS, dra på intervju! De går gjennom mange søknader, og et fåtall som skiller seg ut blir innkalt til intervju. Å være med på Paradise Hotel vil gi deg en opplevelse for livet som du aldri vil glemme. Så hvis du har lyst, synes jeg du bør gå for det!

Det er mange andre som ikke vil glemme opplevelsene heller. Ihvertfall ikke internett.

Anonymkode: a5d79...7a3

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett er det et stort sjansespill. Personer som Leo tror jeg alltid kommer til å klare seg i livet, men nå er ikke alle som han. 

Det er klart, men det får da være opp til TS om hun ønsker å ta den sjansen. 

5 timer siden, Peonjenta skrev:

Hva er det disse opplevelsene består i?? De er jo stuck på samme hotell i ukesvis.

Paradise Hotel er et spill, og spillet er en opplevelse i seg selv. De er "stuck" på samme hotell ja, med mer eller mindre de samme personene (med nye tilskudd hver uke), noe som er frustrerende og virkelig får en til å lære en hel masse om seg selv. Alt blir veldig forsterket. Man har ikke lov til å bruke mobiltelefoner eller Internett, ikke lov til å lese bøker eller høre på musikk (utenom musikk produksjonen setter på), noe som forsterker ting ytterligere. Alt blir veldig intenst.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange andre som ikke vil glemme opplevelsene heller. Ihvertfall ikke internett.

Anonymkode: a5d79...7a3

Sant det, men igjen, det får være opp til TS om hun har troen på om det vil være verdt det eller ei. :) Plager vel ikke deg om TS er med på Paradise Hotel, hvis hun ønsker det.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Paradise Hotel er et spill, og spillet er en opplevelse i seg selv. De er "stuck" på samme hotell ja, med mer eller mindre de samme personene (med nye tilskudd hver uke), noe som er frustrerende og virkelig får en til å lære en hel masse om seg selv. Alt blir veldig forsterket. Man har ikke lov til å bruke mobiltelefoner eller Internett, ikke lov til å lese bøker eller høre på musikk (utenom musikk produksjonen setter på), noe som forsterker ting ytterligere. Alt blir veldig intenst.

Er du en tidligere deltager siden du er så godt orientert?

Anonymkode: 56a99...426

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å se gresset gro er jo også en opplevelse i seg selv. 

• Liker 3
Skrevet

Nei det har du seriøst ikke lyst til!"

Anonymkode: ad319...9d1

Skrevet

TS, hvorfor tror du at du kom videre? Er du pen eller skrev du en bra søknadstekst?

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi dro! Jeg meldte hun på, og hun dro på intervju for gøy for 1 år siden. Det var gruppeintervju, og man måtte virkelig gjøre noe ut av seg for å komme med. 

Anonymkode: dfa6c...9b5

Ææ, så gøy!! Vet du noe mer i detaljer hvordan det fungerte?☺️

Skrevet
10 minutter siden, matsk skrev:

TS, hvorfor tror du at du kom videre? Er du pen eller skrev du en bra søknadstekst?

Søknadsteksten går i hovedsak ut på å svare masse spørsmål, så man skriver ikke en lang tekst om seg selv bare. Man legger også ved et bilde av ansiktet sitt og et bilde av kroppen, og da brukte jeg to bilder jeg er veldig fornøyd med, så kan ha hatt en fordel at de syns jeg så bra ut. Velg de fineste bildene av deg når du søker! Og vær helt ærlig når du svarer på spørsmålene i søknaden😊

Skrevet
On 9/5/2018 at 4:55 PM, AnonymBruker said:

Fikk akkurat en mail med invitasjon til førstegangsintervju med Paradise hotel. Er fortsatt ekstreeemt usikker på om jeg skal gjøre dette, men har så lyst.

Hvorfor? Altså, hvorfor? (Retorisk spørsmål) 
Jeg forstår bare ikke tankegangen om at det er en god idé å delta på PH, eller annet lignende søppel-TV. :vetikke:

On 9/5/2018 at 6:31 PM, AnonymBruker said:

Å være med på Paradise Hotel vil gi deg en opplevelse for livet som du aldri vil glemme.

Det samme kan man sikkert si om syfilis også. :scorpis:

• Liker 5
Skrevet
På 6.9.2018 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Er du en tidligere deltager siden du er så godt orientert?

Anonymkode: 56a99...426

Nei, det er jeg ikke. Men er PH-"fan" ;) 

Skrevet

Jeg vet om mange som har sendt inn søknad, men som ikke har kommet med. Høres ut som om det skal litt til for å komme inn på intervju 

Skrevet

Lurer på hvor mange som hadde meldt seg på hvis det sto i søknaden, at i år vil PH ikke bli sendt på TV. Alt ellers blir som vanlig, men uten kameraer.

Da hadde det neppe blitt mange søkere. Jeg er ganske sikker på at de som melder seg på gjør det fordi de vil på TV. At det er for opplevelsen tror jeg ingenting på. Tror ikke engang premien topper det å komme på TV.

Anonymkode: ec8ad...cd7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...