AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Fikk akkurat en mail med invitasjon til førstegangsintervju med Paradise hotel. Er fortsatt ekstreeemt usikker på om jeg skal gjøre dette, men har så lyst. Lurer på om det er noen som har vært med på dette førstegangsintervjuet før, og vet sånn ca hvor mange av søkerne det er som får komme på intervju? Dersom det er sånn at alle som søker får bli med, så gidder jeg ikke, haha. Men hvis jeg er en av relativt få (200 personer elns) og de faktisk likte meg, så vurderer jeg sterkt! Anonymkode: 8b2c6...e3b 1
Djungelvrål Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 De lurer vel først og fremst på om du er interessert i å ligge med noen første kvelden foran kamera. Gjør du det er du sikkert inne. 17
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Tror du dønn seriøst at de førstegangsinterjuver 5000? Anonymkode: 49dd0...f73 7
Ak90 Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du dønn seriøst at de førstegangsinterjuver 5000? Anonymkode: 49dd0...f73 Om du tror det da passer du perfekt inn der😅 25
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du dønn seriøst at de førstegangsinterjuver 5000? Anonymkode: 49dd0...f73 Når jeg sa «alle» så mente jeg selvsagt ikke ALLE. Jeg sa at dersom det kun er snakk om et par hundre personer så vurderer jeg det. Anonymkode: 8b2c6...e3b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk akkurat en mail med invitasjon til førstegangsintervju med Paradise hotel. Er fortsatt ekstreeemt usikker på om jeg skal gjøre dette, men har så lyst. Lurer på om det er noen som har vært med på dette førstegangsintervjuet før, og vet sånn ca hvor mange av søkerne det er som får komme på intervju? Dersom det er sånn at alle som søker får bli med, så gidder jeg ikke, haha. Men hvis jeg er en av relativt få (200 personer elns) og de faktisk likte meg, så vurderer jeg sterkt! Anonymkode: 8b2c6...e3b Det der er bullshitt. Førstegangintevju skjer ikke før nærmere oktober. Søkingen til PH 19 har ikke startet engang.. Anonymkode: 112e2...e46 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Paradise hotel er en dårlig jobb søknad. Just saying.... Anonymkode: a5d79...7a3 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Når er søknadsfristen for søke på PH? Kan man søke frem til desember liksom? Anonymkode: 112e2...e46
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er bullshitt. Førstegangintevju skjer ikke før nærmere oktober. Søkingen til PH 19 har ikke startet engang.. Anonymkode: 112e2...e46 Jo, det har vært mulig å søke siden mai. Det høres egentlig ikke ut som du har peiling, spesielt ut ifra det andre innlegget ditt. Anonymkode: aef9f...09e 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Fra fremtidig cv: 2019 mars-juni: Deltaker Paradise Bordell. Drakk, knullet og lagde drama sammen med ti andre deltakere på et luksushotell i Karibien. Det kan være smart å prøve å tenke langsiktig noen ganger. Anonymkode: 4bb75...275 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 TS, dra på intervju! De går gjennom mange søknader, og et fåtall som skiller seg ut blir innkalt til intervju. Å være med på Paradise Hotel vil gi deg en opplevelse for livet som du aldri vil glemme. Så hvis du har lyst, synes jeg du bør gå for det! Anonymkode: 3b77e...812 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS, dra på intervju! De går gjennom mange søknader, og et fåtall som skiller seg ut blir innkalt til intervju. Å være med på Paradise Hotel vil gi deg en opplevelse for livet som du aldri vil glemme. Så hvis du har lyst, synes jeg du bør gå for det! Anonymkode: 3b77e...812 Takk for et positivt og fint svar! Bor mange timer unna Oslo så hvis jeg faktisk skal dra på intervju så må jeg virkelig gå «all in». Har dog veldig lyst! Og til alle dere andre som dømmer: jeg er veldig klar over at det å melde seg på et slikt realityprogram kanskje ikke er det lureste en gjør. Men om du har fulgt med de siste årene, så er knulling en veldig liten del av programmet. Jeg ønsker å reise for opplevelsens skyld, har lyst til å prøve noe nytt. Det er ikke lenger sosialt selvmord å melde seg på et sånt program da samfunnet går mot en mindre konservativ retning (med unntak av dere som dømmer så innmari, dere har ikke fulgt med i timen). Jeg vil ikke leve et A4 liv, hvor jeg har en kjedelig kontorjobb, 3 skrikende unger og en mann som ligger med yngre damer. Jeg vil møte masse mennesker og leve i en boble og glemme hverdagen litt. Jeg vil gi god TV til lojale seere. Jeg er ennå ung, bare 22 år gammel. Så værsågod, her har dere forklaringen. Kan noen svare på spørsmålet nå? Anonymkode: 8b2c6...e3b 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for et positivt og fint svar! Bor mange timer unna Oslo så hvis jeg faktisk skal dra på intervju så må jeg virkelig gå «all in». Har dog veldig lyst! Og til alle dere andre som dømmer: jeg er veldig klar over at det å melde seg på et slikt realityprogram kanskje ikke er det lureste en gjør. Men om du har fulgt med de siste årene, så er knulling en veldig liten del av programmet. Jeg ønsker å reise for opplevelsens skyld, har lyst til å prøve noe nytt. Det er ikke lenger sosialt selvmord å melde seg på et sånt program da samfunnet går mot en mindre konservativ retning (med unntak av dere som dømmer så innmari, dere har ikke fulgt med i timen). Jeg vil ikke leve et A4 liv, hvor jeg har en kjedelig kontorjobb, 3 skrikende unger og en mann som ligger med yngre damer. Jeg vil møte masse mennesker og leve i en boble og glemme hverdagen litt. Jeg vil gi god TV til lojale seere. Jeg er ennå ung, bare 22 år gammel. Så værsågod, her har dere forklaringen. Kan noen svare på spørsmålet nå? Anonymkode: 8b2c6...e3b Er du hun youtube jenta? Dårlig cv å mld seg på det der. Bruk evnene dine på noe bedre. Anonymkode: d8e8c...45c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du hun youtube jenta? Dårlig cv å mld seg på det der. Bruk evnene dine på noe bedre. Anonymkode: d8e8c...45c Hvilken youtube jente? Anonymkode: 8b2c6...e3b
matsk Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk akkurat en mail med invitasjon til førstegangsintervju med Paradise hotel. Er fortsatt ekstreeemt usikker på om jeg skal gjøre dette, men har så lyst. Lurer på om det er noen som har vært med på dette førstegangsintervjuet før, og vet sånn ca hvor mange av søkerne det er som får komme på intervju? Dersom det er sånn at alle som søker får bli med, så gidder jeg ikke, haha. Men hvis jeg er en av relativt få (200 personer elns) og de faktisk likte meg, så vurderer jeg sterkt! Anonymkode: 8b2c6...e3b Vet du når den søknadsfristen utløper? Er det frem til desember? Endret 5. september 2018 av matsk
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Jeg ble oppringt pga venner hadde meldt meg på. Sa tydelig nei. Anonymkode: 6981f...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 Om jeg blei valgt ut til å være med på PH, så ville jeg tatt det som en stor fornærmelse og et tegn på at jeg er en uintelligent person som gjør alt for litt oppmerksomhet. Tenk litt lengre. Anonymkode: fea4f...f3e 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 33 minutter siden, matsk skrev: Vet du når den søknadsfristen utløper? Er det frem til desember? Nei det vet jeg dessverre ikke. Men i mailen stod det at de holder intervju i midten av september, så jeg regner med at søknadsfristen utløper ganske snart. Kan jo hende de holder intervjuer senere enn det og, men jeg ville ikke ventet stort lenger. Planlegger du å søke? Anonymkode: 8b2c6...e3b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #20 Skrevet 6. september 2018 Jeg var på intervju for ca 7 år siden . Jeg fikk beskjed om å komme i klær jeg vanligvis ville gått på byen med, så jeg tok en rosa glitterkjole 😅 Jeg måtte stå på et merke foran ca 4-5 intervjuere , litt som idol. Jeg ble også filmet. De som intervjuet var unge og kule og gjorde det veldig gøy, da dette fort kunne blitt kleint . De spurte ting som: hva ville du gjort om en ny hot jente kom inn og tok partneren din, og spørsmålene var veldig situasjonspreget(hva ville du gjort, hvordan ville du reagert osv) Jeg kom videre til 2 intervju men gikk ikke. Litt glad for det nå. Anonymkode: 67785...35c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå