gladogvanlig Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Ja, det innebærer kanskje at man knuller flere menn, men jeg snur på det - en hore er jo en dame som mange vil knulle! Og det er jo ikke så dumt! 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Så det er et kompliment, å være noen som tar betalt for sex. som gjør andre til kriminelle? Neitakk. Anonymkode: b3e0d...2cc 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 1 minutt siden, frk.jus skrev: Ja, det innebærer kanskje at man knuller flere menn, men jeg snur på det - en hore er jo en dame som mange vil knulle! Og det er jo ikke så dumt! Bra for deg Anonymkode: 82f82...337 2
gladogvanlig Skrevet 5. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så det er et kompliment, å være noen som tar betalt for sex. som gjør andre til kriminelle? Neitakk. Anonymkode: b3e0d...2cc Avsporing. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Haha, vet ikke om dette er tull, men er faktisk litt enig. Det burde ikke være nødvendig å benytte skjellsord for å beskrive en person liker sex, og som velger å ha sex med flere personer. Tøs burde vært positivt ladet. Litt sånn "Damn girl, må være fantastisk å kunne nyte et aktivt og frigjort sexliv! Din heldige tøs" Anonymkode: fe41c...f48 6
a l'orange Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 (endret) ⭐ Endret 18. oktober 2020 av a l'orange 1
T-Rex Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Just now, a l'orange said: Enig med deg! I likhet med bitch og flatbanker og alle andre ord som er sagt i den hensikt å krenke, så bør man bare ta det til seg som et stort kompliment og si tusen takk! At folk i det hele tatt bryr seg med hva andre holder på med, og forsøker å stoppe det, men uten å ha bedre argumenter for det enn skjellsord, betyr jo at de på et vis - skjult, muligens, i hvertfall overfor seg selv - ser opp til den de skjeller ut. Virker logisk. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Det er jo ikke positivt å være en kvinne som menn betaler å ha sex for. Desperate menn. Prostituerte menn derimot, er nok mer et kompliment. For kvinner er ikke like desperate etter sex som menn er. Herregud, mange menn kjøper jo sex av kvinner som er tydelig ruset, ser ikke ut og ofte psykiske syke, jeg har sett det selv. Kan forstå kvinner som ser og oppfører seg normale, men ikke tydelige syke og psyke kvinner. Anonymkode: 20fa7...ce0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Pepperoni burde være et kompliment. Det er jo det beste man kan ha på pizzaen. Anonymkode: fe8a6...0c6 1
wintergirl Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 Så man må knulle med mange for å bevise at man er glad i sex? 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, wintergirl skrev: Så man må knulle med mange for å bevise at man er glad i sex? Nei, det er det ingen som hevder. Er du i et forhold, eller av andre grunner kun vil ligge med en enkelt person, så gjør du det. Men man burde kunne ligge med mange dersom man ønsker det, uten å bli omtalt negativt. Anonymkode: fe41c...f48 1
wintergirl Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det ingen som hevder. Er du i et forhold, eller av andre grunner kun vil ligge med en enkelt person, så gjør du det. Men man burde kunne ligge med mange dersom man ønsker det, uten å bli omtalt negativt. Anonymkode: fe41c...f48 Men det går så igjen her på kg at de med mange sexpartnere virkelig elsket sex og har så mye erfaring pga mange forskjellige partnere. Til og med menn som vil ha en dame som har hatt mange. For være opp til hvert enkelt, jeg slutshamer ikke andre,hverken menn eller kvinner. Men skal innrømme at jeg foretrekker menn som har hatt få. 2
gladogvanlig Skrevet 5. september 2018 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke positivt å være en kvinne som menn betaler å ha sex for. Desperate menn. Prostituerte menn derimot, er nok mer et kompliment. For kvinner er ikke like desperate etter sex som menn er. Herregud, mange menn kjøper jo sex av kvinner som er tydelig ruset, ser ikke ut og ofte psykiske syke, jeg har sett det selv. Kan forstå kvinner som ser og oppfører seg normale, men ikke tydelige syke og psyke kvinner. Anonymkode: 20fa7...ce0 Enig
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 Etter at TS lagde en tråd om at vi er evolusjonert utvikler for dobbel penetrering så tar jeg alt derfra med en kilo salt. Anonymkode: 6be2b...2c7 4
RoH Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 (endret) 3 timer siden, frk.jus skrev: Ja, det innebærer kanskje at man knuller flere menn, men jeg snur på det - en hore er jo en dame som mange vil knulle! Og det er jo ikke så dumt! Ordet hore kommer fra det uttrykket og bedrive hor. At du ser på det som noe bra gir deg definitivt et kvalitetsstempel i min bok, akkurat som horebukk. Endret 5. september 2018 av RoH 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 6 timer siden, frk.jus skrev: Ja, det innebærer kanskje at man knuller flere menn, men jeg snur på det - en hore er jo en dame som mange vil knulle! Og det er jo ikke så dumt! For å ikke snakke om at hun er en velferdsarbeider og gledesspreder. Anonymkode: a314b...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Hore er en som tar betalt for å bli knullet. Et kompliment å bli kalt hore? Nei. Anonymkode: fd9f2...93d 2
Gjest BearMama Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 6 timer siden, frk.jus skrev: Ja, det innebærer kanskje at man knuller flere menn, men jeg snur på det - en hore er jo en dame som mange vil knulle! Og det er jo ikke så dumt! Hore er et stygt ord for prostituert. En som tar betaling for sex. En kvinne som liker sex og har hatt sex med flere menn uten å ta imot betaling er en kvinne som har hatt sex med mange menn, på lik linje med en mann som har hatt sex med mange kvinner....eller menn....eller begge deler....
Isambard Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hore er en som tar betalt for å bli knullet. Et kompliment å bli kalt hore? Nei. Anonymkode: fd9f2...93d Det kan også bety å være utro, som å "drive hor" i bibelsk betydning.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #20 Skrevet 5. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hore er en som tar betalt for å bli knullet. Et kompliment å bli kalt hore? Nei. Anonymkode: fd9f2...93d Det er jo en utrolig flott tjeneste å gi folk da. Så jo så absolutt et kompliment. Anonymkode: a314b...7cf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå