An0nymBruker Skrevet 8. september 2018 #21 Skrevet 8. september 2018 Lauper (ser man ikke så ofte nå) https://www.morshjemmebakte.no/recipes/laup-fra-tronderlag/
Pal Fungi Skrevet 8. september 2018 #22 Skrevet 8. september 2018 10 minutter siden, An0nymBruker skrev: Ikke jeg Jeg hentet bildet fra google Åja ☺️ Jeg er vant til at man kutter av endene før de dyppes i sjokolade, da får man litt finere "kubber" ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #23 Skrevet 8. september 2018 Man setter da ikke noen aldersgrense på "smakfull og god mat". Folk som er opptatt av å være trendy tror at alt før de ble født er gammelt og derfor umat. De tar veldig feil, men må finne ut av det selv. All god mat er god mat! Anonymkode: 4babe...10e 3
An0nymBruker Skrevet 8. september 2018 #24 Skrevet 8. september 2018 7 minutter siden, Siv85 skrev: Åja ☺️ Jeg er vant til at man kutter av endene før de dyppes i sjokolade, da får man litt finere "kubber" ☺️ Takk for tips!
Gjest loveli Skrevet 8. september 2018 #25 Skrevet 8. september 2018 (endret) Oj, liker nesten alt som er nevnt jeg! Napoleonskake, fyrstekake, nazariner, lefser, punsjestenger, sitronmåne (ferdigkake fra butikken), wienwerbrød/wienerstang, mandelstang, kremtopper (bare til jul, spiser meg kvalm hvert år og er lei fra januar til november), nøkkelost, ertesuppe med knoker, lapskaus, medisterkaker, sånne fruktdrops gamle folk kjøper på Danskebåten, hm.... Favoritten er napoleonskake da. Herregud så sinnsykt godt det er!! Endret 8. september 2018 av loveli
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå