AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Jeg har smart TV og lurer på om det fins en app for history channel til TV sånn det gjør med TV 2 sumo og viaplay? Eller nett TV fra History channel? For finner bare History Channel i sånn TVkanalpakke fra Get men det er med mange andre kanaler som blir dyrt og jeg vil bare betale for den ikke masse andre kanaler .. Finner heller ingen kanalpakke man kan sette sammen egne kanaler uten at det blir for dyrt? 😕 Anonymkode: 35371...05e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Vet ikke. Men mye av det ligger på youtube. Anonymkode: ceee0...5ce
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Skulle hatt selve kanalen. Om det går. Vet egentlig ikke om det heter smart TV det jeg har men det er en TV fra samsung med internett og diverse andre apper på fra andre kanaler Anonymkode: 35371...05e
deareye Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Ligger ikke den i Dplay pakken til TVNorge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå