AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Jeg har fra før en 11 år gammel kastrert hannkatt, og i sommer ble jeg fosterhjem for en kattemor med to små. Kattungene begynner nå å bli store, og i den forbindelse ser jeg morens atferd ovenfor hannkatten vår har endret seg. Før ignorerte de hverandre (gjensidig), men de to siste dagene har hun gått etter han hele tiden. Hun legger seg der han sover, følger han overalt. Og hele tiden purrer hun - «prrrprrrrrprrrr»..... Hannkatten ser ut til å synes det er litt plagsomt, men tolererer det. Han viser aldri initiativ til å være der hun er Det jeg lurer på er hva kattemor driver med? Er det flørting, vennskapelig prating, er hun «kåt», er det en slags maktdemonstrasjon? Har null peiling på kattespråk så håper noen kan hjelpe meg... Anonymkode: 9c97c...422
_popcorn_ Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Hun har nok flyttet litt fokus fra ungene, og vil ha "voksenkontakt". Er hun blitt kastrert?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 3 timer siden, _popcorn_ skrev: Hun har nok flyttet litt fokus fra ungene, og vil ha "voksenkontakt". Er hun blitt kastrert? Kanskje hun ikke er kastrert enda? De venter kanskje til ungene har flyttet. Hun har vært «på» hele dagen, kurret og danset. Uten å få noen særlig respons fra gubben. Anonymkode: 9c97c...422
Tvist Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Høres ut som løpetid, om hun ikke er kastrert. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Er nok brunst ja😱 Anonymkode: 9c97c...422
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Hun er forelsket i en litt eldre mann 😍😍 Anonymkode: 12c8c...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå