Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De var sammen i rundt 3 år for flere år siden. Jeg ser at hun fortsatt har bilder av kjæresten min på instagram og vsco. På vsco kan man se dato på når det er lagt ut, og det er lagt ut etter at det ble slutt med de. På instagram hadde hun mange bilder tidligere, typ. 200. Nå har hun veldig få men valgt å beholde disse. Kan hun fortsatt ha følelser etter 4 år fra han? Syntes det er merkelig... takk for svar!

Anonymkode: 0e86c...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var sammen i rundt 3 år for flere år siden. Jeg ser at hun fortsatt har bilder av kjæresten min på instagram og vsco. På vsco kan man se dato på når det er lagt ut, og det er lagt ut etter at det ble slutt med de. På instagram hadde hun mange bilder tidligere, typ. 200. Nå har hun veldig få men valgt å beholde disse. Kan hun fortsatt ha følelser etter 4 år fra han? Syntes det er merkelig... takk for svar!

Det er helt umulig å si basert på den lille infoen der, desverre. Merkelig at hun har lagt ut bilder etter brudd.. er der bare vanlig parbilder, eller noe litt mer spesielt?

Hva sier kjæresten din til dette eventuelt? Er de venner i dag? Eller var den gangen, kanskje det er derfor hun la ut bilde?

Anonymkode: 4031c...42a

Skrevet

Om kjæresten din ikke vil ha bilder av seg på hennes Instagram må han jo bare si det. Så må hun jo fjerne dem.

Anonymkode: bc4ad...0dc

Skrevet

Altså hun har hatt 200 bilder av alt mulig. Tydeligvis ryddet og har nå færre bilder på instagram, men har 10 bilder av han av ca 40. De har ikke vært venner siden bruddet. Bilder av kun han. Har ikke mer info å gi desverre. Vil nok ikke nevne det for da blir jeg tatt i å "stalke" henne.

Skrevet

Bare spesielle type folk som beholder bilder av ekser - hun sletter de nok når hun får seg en ny type hun er mer glad i og respekterer

Anonymkode: ca813...01c

Skrevet

Klart hun kan ha følelser etter fire år, er jo fullt mulig det. Men hva så? Om hun ønsker å ha bildene liggende på instagramen sin så må jo det være greit - så lenge ikke han er i mot det og krever de fjernet. Jeg syns ikke du skal legge mer i det enn det. Nå er det jo deg han er sammen med 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...