Gå til innhold

Null tilbake...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Det er for sent å si at jeg begynner å bli frustrert nå, for frustrasjonen er blitt mer normalen enn periodesvis. 

Jeg er godt gift og har i utgangspunktet et sexliv med mye variasjon når det først skjer. Problemet jeg har er at jeg til stadighet tar meg i at jeg alltid tar initiativet. Oftest med et nei eller orker ikke til svar. Jeg må gjerne runke mens hun ligger ved siden av henne, og da sovner hun som regel mens jeg holder på. Det er aldri slik at hun hjelper meg med mindre jeg maser meg til det, og da føler jeg mye av magien er borte. Jeg føler at vi ikke hadde hatt et sexliv overhode dersom jeg ikke hadde initiert.

I tillegg kan jeg gjerne bruke 30-60 minutter på å gi henne orgasme etter orgasme under forspill. Noe jeg er usikker på om hun får da hun stort sett har et steinansikt når jeg slikker eller onanerer henne. Når hun så føler seg ferdig ber hun alltid meg om å legge meg over henne for at jeg skal komme. Hun setter seg aldri over meg heller med mindre jeg spør. Det er aldri en blowjob, runking eller annet forspill tilbake med mindre jeg sier at jeg ikke gidder mer uten at hun gir noe tilbake. Det har flere ganger ført til at jeg blir i så dårlig humør at jeg avbryter der og da. 

Forstå meg rett; Jeg elsker henne, og elsker å slikke og onanere henne. Jeg føler bare at hun aldri viser at hun er kåt eller at hun har lyst på meg tilbake. Det virker som om jeg er der til hennes nytelse og at hun er ferdig når hun har fått sitt. 

Jeg har snakket om min frustrasjon rundt dette med henne de siste to/tre årene og hun unnskylder seg og sier at hun skal skjerpe seg. Nå tror jeg ikke på henne lenger. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg så usexy som det er mulig å bli. Har hun ikke lyst på meg? 

Mann 

Anonymkode: 727fd...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne og sliter med sexuell oppmerksomhet fra han.. Jeg må alltid ta initiativet. Lite forspill eller ingen... Tatt det opp flere ganger. Hinter tydelig med å vise meg fra dusjen slik at han ser meg fra der han sitter.  Da ser han og smiler. Han har fått beskjed om at han kan komme til meg i dusjen, men skjer ikke. Og noen ganger har han ikke dusjet på noen dager og da vil jeg ikke ta initiativ uansett. Han synes han har vært flink de gangene han har vært dusjet og bruker det mot meg som at han har prøvd. 

Anonymkode: 314b4...564

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Det er for sent å si at jeg begynner å bli frustrert nå, for frustrasjonen er blitt mer normalen enn periodesvis. 

(...)

jeg sier at jeg ikke gidder mer uten at hun gir noe tilbake. Det har flere ganger ført til at jeg blir i så dårlig humør at jeg avbryter der og da. 

(..) 

Jeg har snakket om min frustrasjon rundt dette med henne de siste to/tre årene og hun unnskylder seg og sier at hun skal skjerpe seg. Nå tror jeg ikke på henne lenger. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg så usexy som det er mulig å bli. Har hun ikke lyst på meg? 

Mann 

Nei, hun har kanskje ikke så lyst på deg.

Jeg tipper det er bra turnoff med ensidig fokus på problemer og at du blir i dårlig humør at du avbryter sexen.

• Liker 1
Skrevet

Det er masinga som dreper lysten. Og dagens damer er ikke så seksuelle av seg, blitt såkalte ACERE, så om du får et par ganger i uka bør du være fornøyd. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, UhmmHæ? said:

blitt såkalte ACERE,

Hva er det?

Anonymkode: 0f62e...189

Skrevet

Jeg tror ikke hun tenner på deg i utgangspunktet. Når du i tilegg maser forvinner kansje den lille velviljen hun hadde og den blir til aversjon. 

Jeg sier ikke dette for å være slem. Har selv vært i et langt forhold til en mann som jeg ikke tente på. Det er derfor jeg er blitt en advokat for at det bør ligge begjær og forelskelse i bunnen av et forhold. 

Skrevet

Selvfølgelig dreper masingen lysten. Derfor maser jeg heller ikke. Det jeg mener er at det ikke skjer med mindre jeg maser, noe jeg ikke gjør. Jeg burde kanskje skrevet det, men glemte. 

To ganger i uken? Heller to/tre ganger i måneden. 

TS

Skrevet

Jeg kunne ha skrevet det innlegget, bare jeg er kvinne. Han tar aldri initiativ til sex og de uhyre sjeldne gangene vi har sex (kanskje 4 ganger i året, så er det fokus på han, hver eneste gang). Så jeg gidder ikke mer. Gir ikke mer oralsex, for det kommer null tilbake, hver eneste gang.

Vi har også snakket mye om det, og hver gang så lover han å skjerpe seg. Jeg sier det er sårende og jeg føler meg som en dritt etterpå. Masing har jeg sluttet med for flere år siden. 

Godt mulig han ikke tenner på meg, men da får han søren meg si det. Heller det, enn den evige avvisningen. 

Anonymkode: 31111...06c

Skrevet

Dette kunne mannen min skrevet foruten om steinansikt og lange forspill. 

Det handler ikke om at jeg ikke tenner på han, men jeg har mye mindre sexlyst. For meg er det bra med en gang i uken.

Selv om han er sexy sliter jeg med å bli klar for sex mer enn det. Og jeg har tidvis mye sex uten noen nytelse for meg for at han skal ha det ok. Det er som at kroppen slo seg av når jeg fikk barn.

Anonymkode: 520ca...048

Skrevet

Jeg har levd i et sexløst ekteskap og aldri igjen. Hvis man ikke klarer å kommunisere sex, så kommer forholdet til å fungere er min erfaring. 

Anonymkode: a6a61...397

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...